Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Mugglan: SömnproblemenDet kan ju vara lite varmt också, eller för ljust i Moas rum? Det är ju det som är det trixiga - det k: an ju vara precis vad som helst ...
BS - Mindes Mugglan rätt? Var det Lergigan du åt? Funkade det? Hur länge åt du det och när började du? Prövade du flera preparat? Ska det mycket till innan de skriver ut sådan medicin eller hur funkar det?
Izzie, jo då, jag åt Lergigan comp, tror att det är det som gäller om man får utskrivet vanligtvis. Ingen idé att må illa i onödan när det finns hjälp! Prövade postafen och sådana där seabands men det hjälpte inte alls. Började efter att jag varit inlagd med dropp, har för mig att det var vecka sju. Man kan börja hur tidigt som helst och hålla på hur länge som helst. Man blir lite trött av det men det kan man ju stå ut med, har för mig att man också kan bli torr i munnen men vad bryr man sig om det! Mitt illamående började gå över efter vecka 18 har jag för mig.
Izzie förresten, ingen idé att gå hur många veckor som helst och vänta på inskrivningen hos bm, mår man illa från början är det ens vanliga husläkare som gäller. Låter man tillräckligt risig får man tid samma dag!
Izzie, Lergigan är ett underverk. Fungerar super på alla sorters illamåenden!
Det har hänt här så otroligt mycket på sista tiden så att det är omöjligt att kommentera när man gör tillfälliga inhopp, men jag tänker på er alla.
Hos oss har det lugnat ned sig efter en tids kaos. J var inlagd på sjukhuset i 12 dagar för en mystisk infektion (som visade sig vara bieffekt av cytostatikan) och allt möjligt annat har också strulat, men nu är det som sagt lugnt.
Det här kommer låta helt vansinnigt (möjligen otäckt), men jag menar det. Om någon av "gamlingarna" behöver ägg, så delar jag med mig.
Just det! Ha det trevligt på picnicen!! Önskar att jag kunde hänga på.
Hej Page! Ser att du var inne i natt men kanske läser du har ibland? Kram till dig och din maken som kämpar på med sjukdomar.
Sitter idag hemma i värmen och arbetar halvdag. Hittills inget telsamtal från CvL så vårt lilla embryo mår nog bra. Hoppas de inte behöver tina upp alla fem. Klockan 15:00 lär vi få veta mer.
Annars så pratade jag med en kompis igår. Vi ses väldigt sällan men när vi gör det har vi så himla trevligt. Ska dit på lördag och varnade maken att väninnan är en riktig partypingla så det lär bli massor med vin. Sure, igår när vi skulle bestämma tid så berättade hon att hon fortsatt sin mammaledighet för det var ju ingen idé att gå tillbaka 4 månder. Vad då?? (jag fattade nada). Jo, vi ska ju ha barn igen i oktober. Sa något typ, ni ligger i hårt och då kommer kommentaren som jag tror att hon ångrade att hon sa "ja, det behövs ju bara två gånger för att få två barn". Tjaha, vad säger en barnlös som mig som har försökt typ 25 ggr och inte lyckats få ett?
Stort fett grattis till Sweet!!! Ser fram emot bilder på underverket så småningom!
Och ett stort lycka till till Lappis idag!
Åh, Page, sympatikramar till dig!! Jag tänker ofta på dig och maken, skönt att han är på bättringsvägen igen iallafall!
Och akta dig så att jag inte tar dig på orden vad det gäller ägg.
Telis - why not, gällande äggen. Hur lång är kön om man har en donator?