• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Frejis

He he, jag har funderat om det är fel på labbet för att det kan det vara. Men två tre gånger...

Har tagit prov på S-Östradiol alla gånger. Är det samma som ni andra har kollat?

Kängu - jag pluggar till socionom. Vad ska du bli när du blir stor?
    Jag känner mig inte direkt upplagd för tentan, men det går alltid att göra om *hur kul är det?*

• Telemarkgrrl

Japp, det är samma prov som jag har tagit, Frejis. Mycket mycket märkligt. Hur känns det att vara ett medicinskt under?

• Frejis

Gosnosen - har skickat länken till din inbox.

Telis - har inte vant mig vid rampljuset ännu Uppmärksamheten är så klart bäst, jag tror min kropp har förstått att det gäller att fortsätta leverera lika konstiga resultat som förut för att få vara privilegierad.

• Nattson

Telis tack för adressen! Nu har jag också läst!

Sweet - vilket lugn! Kram till dig! Min mamma stod i rulltrappan upp från tunnelbanan när vattnet gick för henne. Som tur var hade hon en kompis med sig som hjälpte henne hem.

• kängu

Frejis- Jag ska bli logoped. Nej det är verkligen inget kul att göra om tentor, men ibland får det bli så... Lycka till, det går säkert bra!

• gosnosen

tack för länken! ska genast läsa...

• Lapinette

Förresten, september har inte varit inne som vanligt nu på morgonen. Undrar om det är dax?!!

• Frejis

Om jag får säga vad jag tror så var hon på BB redan igår hoppas jag i alla fall och håller tummarna.

• Izzie

Oj oj oj! Vilka nyheter! Verkar som trådbebisarna har bråttom ut! Skönt att Sweet har gått så långt som hon gjort iaf! Håller tummarna för att hon stannar inne ett par dagar till Sweet. Fostervatten bildas det väl nytt hela tiden va? Fast stannar det kvar om hinnblåsan väl är spräckt??