• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Lapinette

Snacka om story! Suttit och läst Sweets blogg och hennes "vattentur" på t-banan. Strongt Sweetan!!!

• Nattson

AAAhhh vatten avgång för Sweet!!! Kan ni lägga ut adressen till hennes blogg?? Please?

• Telemarkgrrl

Nattson, jag har inboxat länken till dig.

• Telemarkgrrl

Frejis, dom måste säkert bara klura ut hur din kropp funkar. Det verkar vara en utmaning för dom stackars små doktorerna. Lycka till på tentan i eftermiddag!!

• Lapinette

Frejis - Funderade ett tag på om din läkare är lite mossig och har vänt upp och ned på provsvaren?

• kängu

Frejis- lycka till på tentan!!! Jag skrev min sista för terminen förra fredagen, superskönt! Vad pluggar du för nåt?
    Doktorer kan ha fel, eller för den delen vara mossiga

• gosnosen

oj, sweet på G att få bebis!? jag har inte heller länken till hennes blogg. någon som kan förbarma sig?

• gosnosen

freijs - tänkte faktiskt också på att läkaren kanske har blandat ihop vilka prover som ska tas när...

• Frejis

Har läst Sweetans blogg, vilken dramatisk historia! Håller tummarna att bebisen vill stanna kvar i magen så länge som möjligt.

Telis - mm, det tar nog några år. Min doktor har ju inte sett någonting liknande och han kommer knappast att möta mig på torsdag med ett hurrarop att det har funnits en likadan patient på KS Jag tycker att om äggblåsorna ser ut att ha vuxit på torsdag får de ta ut dem för att se vad som finns inne i dem. Att avbryta två tre dagar innan skulle kännas dumt. Och blodprovet kanske inte är tillförlitligt just i mitt fall
    Tänkte nu att det är tur att min doktor har jobbat i några år, kollegor kan lätt börja tro att man hallucinerar...

Svar på tråden Barnkarusellen 2