Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
MSW: det känns bara bra! Jag har ju fått en dryg månad med fint väder (inte en enda dag med regn!) och åtminstone jag tröttnar till slut på att fika/picknicka varje dag i solen. Jag vet, jag är konstig men jag vill ha lite variation... Men det har varit underbart så jag klagar absolut inte! Ringde precis hem ett "lunchsamtal" (i höstas när jag hade det lite jobbigt ringde maken alltid hem på lunchen för att prata lite) och hörde Moa i bakgrunden - då värkte det till lite i hjärtat. Tror jag skyndar mig hem till henne i eftermiddag...
Muggles: Ja det är väl inte så konstigt att du har bråttom hem idag.. Hur går det för maken då med nya hemma jobbet?
Muggles - det är nog bra att jobba under sommaren då man förhoppningsvis lite mindre att göra. Tycker annars att det är så skönt med sol, värme och långa ljusa kvällar. Perfekt tid att gå tillbaka med andra ord, tror jag
Jag lyssnar och lär och kommer sedan att kunna säga ett enda ord på sjukhuset: morfin! Och frukost, det är ju inte att förglömma
Nattson - när har du BF?
Frejis - hur är det, får du frukost där eller får du äta innan? Alltid lika roligt att höra om de olika sjukhusens filosofi vid ÄP.
Lappis: Varför är det just 3 dagar efter böj man ska göra FET? Är det alltid det? Kan den egna ÄL krångla till det annars eller?
..eller är det kanske så lång tid det tar för ett ägg att komma från äggledare till livmoder.. Så livmodern då är beredd att ta emot det..?
Frejis - har BF 17juli. Jobbar 13dagar incl denna och sedan är det 3v sem till den 17 om inget händer innan.
Puh, vad varmt de är idag, men som tur är blåser det till lite då och då.
Malte sover i skuggan (det lilla som är kvar) och jag och Max cirkulerar, ibland är vi i uterummet, ibland inne, ibland vid gungan och snart blir det balkongen resten av dagen för det är alldeles för varmt på baksidan (ingen skugga förrän ca 17).
Måste snart laga middag också eftersom Max har fotbollsträning i kväll och då blir det försent med middag efter.
Får bli något lättlagat och snabbt, vill ju gärna inte stå vid spisen en sån här dag.
Lycka till alla som har eller närmar sig ÄP, BT osv!!!!
Min kompis kulle nog inte plocka ägg förrän vid midsommar så jag får hålla mig till tåls en tid till i det fallet.
zozo
Vad kul med en tjej, Grattis!!!!!!
(det vill jag också ha......)
MSW
Krya på dig!!!!!!!
Inget roligt att vara sjuk.....
muggles
Hoppas att du får en fortsatt bra dag!!!!
Och Moa blir säkert mycket glad när du kommer hem....
Maken min började sitt nya jobb idag och han ringde hem (lunchsamtal ) för en stund sen och då var det under kontroll. Kommer att hämta ut en firmabil ikväll och det ska bli spännande att köra den. För första gången ska vi ha en automatare, så det blir nog till att övningsköra för min del för det har jag bara kört en gång i hela min körkortstid......
Får väl ta en runda ikväll när ingen annan är ute och kör.