• pollys

6 juni någon?

Hej! Är den någon som gifter sig den 6 juni i år? Skulle vara roligt att höra hur det gått för er och hur långt ni kommit med allt?! Det är ju så nära nu!!!

• Svar på tråden 6 juni någon?
  • pollys

Nu ska jag ut och shoppa sidenband till festprogrammen. Trevlig kväll tjejer! I morgon är det bara 20 dagar kvar:)

• stenbruden

Det ser jättefint ut! Verkligen mysigt!

"Vårt" ställe har inga bra bilder alls men det finns en bild i mitt galleri. Ganska dålig dock...

• gustafmatilda

Lycka till med shoppandet tjejen! Du får visa fesprogrammen sen när de är klara!

Stenbruden: Om tre veckor kommer ni ha en massa bra bilder att visa upp från herrgården. Vi får hålla i oss tills dess!

Ska ni iväg på någon resa efter era bröllop?

• pollys

Jag lägger upp bilder så snart de är klara! Vi ska till Thailand dagen efter bröllopet. Var ska ni? Nu måste jag pallra mig iväg...

• gustafmatilda

Vi ska göra en kort resa inom Sverige. Min släkt har två stugor upppe i Jämtland där vi kommer att gömma oss för omvärlden en vecka. Ska bli skönt att bara vara med varandra och inte tänka på alla vardagens "måsten".

• stenbruden

Vi åker till Maldiverna 2 dagar efter.. Känner också att man nog behöver fly från vardagen och alla människor efteråt
    Njuta av den första tiden som man och fru!

Ja bilder vill vi se sen! HOppas det går bra för sig nu med shoppandet!

• gustafmatilda

Maldiverna och Thailand låter härligt! Hur länge ska ni vara där?

Går det bra med förberedelserna? Blev precis klar med bordsplacering och info om gästerna - skönt!

Hittade du några band Pollys?

• pollys

Hej tjejer, hoppas ni haft en härlig helg. Gustajmatilda; Ja vi har ett super bra Rocka Billy band!
    Åh vad snabbt den här helgen har gått! Jag har inte fått något gjort... På onsdag ska vi hämta våra ringar, tjohoo!!

• gustafmatilda

Helgen har varit jätteskön. Stor del har gått åt till att fixa med bordsplacering, musik till festen och såna saker, men vi har även haft lite tillfällen att koppla av.

Polly, jag trodde att det var sidenband du skulle ut och leta haha!

• stenbruden

Hej hej!

Vi är borta i 2 veckor på resan, ska bli såååå skönt!
    I helgen gjorde vi klart alla vigselprogram och var hos min mamma och bestämde alla blommor (hon är florist så hon ska göra allt...) 2 saker mindre att tänka på

Men vi har ett dilemma! Solisten vill ha ett "el-piano" till vigseln och vi hittar inget... det är skitsvårt att få tag i. Har kollat med herrgårdens kontakt som de brukar rekomendera (de har ALLT från dj till uppvisningar) och vår dj visste inte heller. Kan hon inte bara släpa med sig sitt eget.....
    Vet inte hur 17 vi ska göra.

Va kul att ni ska hämta ringarna Pollys! Det är sååå häftigt när man provar! Men svårt att låta bli dem sen

Svar på tråden 6 juni någon?