6 juni någon?
Hej! Är den någon som gifter sig den 6 juni i år? Skulle vara roligt att höra hur det gått för er och hur långt ni kommit med allt?! Det är ju så nära nu!!!
Hej! Är den någon som gifter sig den 6 juni i år? Skulle vara roligt att höra hur det gått för er och hur långt ni kommit med allt?! Det är ju så nära nu!!!
Blev det någon hippa Pollys????
Vet ni, vet ni? Nu kommer min älskade snart hem och då ska vi åka och hämta våra kläder. Jag är så glad att jag kan spricka! Inte ens att jag är mensig och dryg idag kan dämpa min lycka. Kommer att lägga upp bilder sen så att ni får se om ni är nyfikna ni med! =)
Åhh va härligt!!! Det är en jättehäftig känsla!!!!! Vill se bilderna sen!
Haha jag glömde kameran, vilken miss. Men jag lägger in foton på klänningen upphängd nu. Kan tyvärr inte få på mig den utan hjälp hehe...
Jaaaa, det blev världens bästa hippa! Vi åt en härlig brunch i solen, sedan blev det Grönalund följt av en spåtant. Därefter drack vi Champagne på en härlig bar följt av middag och party hela natten. Inte ett ända förnedringsmoment, jag har världens bästa kompisar!!!
Härligt Pollys!!!!! Låter toppen, visst känner man sig såååå smickrad av sina goa vänner. Ett gott minne!
Låter som en härlig dag ja!
Nu hoppas jag på att det blir en hippa, fast att jag hela tiden skjutit tanken ifrån mig, för att jag inte vill bli besviken. Jag fick inget av jobben iaf, så jag ska ta en sista minuten ner till Skåne i helgen.
Det hänger ett par foton i mitt galleri, men kameran dock så jag kunde inte fota Gustafs outfit. Får göra det vid ett senare tillfälle, annars kommer det att tas ordentligt med foton om 9 dagar! Whoho!
Håller tummarna för en hippa till dig men tänk nu inte för mycket på det, om du kan... Det kanske har vart svårt att planera ngt eftersom du själv fick reda på det här med jobben nyligen. MEN man vet ALDRIG med hippor
Ser jättefint ut!! Ja bilder att visa kommer det att finnas gott om sen eller SNART! iiiiihhhhh
Kottarna är ju sååå fina som placeringshållare!
Tack, kul att du tycker det!
Nej jag ska försöka att inte tänka för mycket på det där med hippa. Min syster är ju ganska angelägen om att jag ska komma ner till helgen, mende betyder ju egentligen inte att hon tänkte fixa nåt, hon kanske bara saknar sin lillasyster? ;)
Om ett par timmar är det bara EN vecka kvar, brudar! Nervös? Ja-adå!