6 juni någon?
Hej! Är den någon som gifter sig den 6 juni i år? Skulle vara roligt att höra hur det gått för er och hur långt ni kommit med allt?! Det är ju så nära nu!!!
Hej! Är den någon som gifter sig den 6 juni i år? Skulle vara roligt att höra hur det gått för er och hur långt ni kommit med allt?! Det är ju så nära nu!!!
Oj det var dyrt! Vi betalar 4500 för 2 hästar och då utnyttjar vi den totalt, från det att de kommer tills de kan åka hem, ca 2 timmar så det tyckte vi var ok.
Ja det var ett vettigare pris! Visserligen skulle vi kunna ha hästarna lite längre också, men kändes ändå som att vi kunde lägga pengarna på något annat. Det är ju en annan sak när man har vigsel, fotografering och festlokal i närheten. Blir enklare då.
Pollys: Finns det bilder på Stallmästaregrden? Skulle vara kul att se.
Låter fint Polly, vatten är alltid mysigt
Vi ska också ha en borgerlig vigsel..
Ja det finns bilder på stallmastaregarden.se Vi kommer ha ett jätte fint gult gammalt hus med terassen för oss själva. Super härligt ställe!
Åh! Vilken mysig miljö! Jättefint! Ska ni ha middagen i restaurangen där också?
Kan inte se länken
Ja hur mysigt som helst och ni är ju också nära vatten! Herrgården ni gifter er vid, är det den som finns i ditt galleri? I så fall ser det fantastiskt vackert ut!
Vad konstigt jag provar igen
www.stallmastaregarden.se/
Stenbruden: Skriv www. före så ska du se att det går!
HAHAHAHA nu känner jag mig urdum... såg inte att www saknades i den första bara klickade på den..
Nu ska jag kolla!