• pollys

6 juni någon?

Hej! Är den någon som gifter sig den 6 juni i år? Skulle vara roligt att höra hur det gått för er och hur långt ni kommit med allt?! Det är ju så nära nu!!!

• Svar på tråden 6 juni någon?
  • gustafmatilda

Vad hände förresten på din hippa? Det får du berätta!

• stenbruden

Ja det är ju lite tidigt men som du säger, hellre det!! Det är skönt att den är avklarad så att man kan planera sitt liv igen...

Drar en kort variant an dagen...
    Blev hämtad på morgonen av en kille på MC (HD)
    Åkte till centralen och fick instruktioner som tillslut ledde mig till en cykel.. den skúlle jag cykla på genom stan helt ensam och den var utsmyckad med diverse prylar och det hängde burkar som skramlade så det ekade bakom den... Påminner om att jag bor i gbg så det va superpinsamt att cykla utklädd på alla gågatorna..

Sen frukost vid kanalen, gott!
    Sälja godisar, urpinsamt och trist
    Sen var det fånarna på farmen SKIIITKUL!!!
    Ridning, har ridigt hela mitt liv men inte på många år..
    Sen åkte vi till Orust och där va det middag och bastu och kalla havsbad Skön kväll med mycket skratt och dryck

Det häftigaste var alla detlajer som de hade fixat bara för mig, min favvomat hela dagen, min favvogrogg fanns det grejer till osv osv. Underbara vänner!

Pollys då, har du blivit hippad än?

• gustafmatilda

Åh det låter jättehärligt ju! Skönt att du var så nöjd med hur dina vänner planerat och prioriterat dagen (utom möjligen godisarna då - skulle du bara gå fram till folk och försöka sälja dem?)

Jag hoppas hoppas att jag blir hippad. Inget av jobben har hört av sig än så jag antar att det inte blir något. Lite trist men då kan jag åka ner till Skåne tidigare och iaf hoppas på en hippa. Min syster vet iaf om att jag vill ha en, berättade för henne om en dröm då jag på bröllopsdagen (som var katastrofal) insåg att ingen brytt sig om att hippa henne. Så hon vet om det iaf, vi får se. Jag ska försöka att inte tänka så mycket på det, så kanske jag inte blir besviken. Jag förväntar mig inget iaf!

Ja, Pollys, har du blivit hippad?

• pollys

Inte än men jag har blivit inbjuden till en suspekt brunch i morgon så vi får se vad som händer!

• gustafmatilda

Oh vad spännande! Lycka till, hoppas de inte inte är alltför stygga mot dig. Du får berätta om dagen sen (om det nu blir en hippa)!

• pollys

Absolut! Jag berättar hela historien för er på måndag om det händer något i morgon. Jag hoppas och tror att det blir en snäll hippa.

• gustafmatilda

Då håller vi tummarna för dig!

Är det bara vi tre som gifter oss den 6:e juni i år? Fick för mig att det skulle vara fler... hmm...

• anirac1

ja me´

gustafmatilda skrev 2008-05-23 18:25:15 följande:
    Då håller vi tummarna för dig! Är det bara vi tre som gifter oss den 6:e juni i år? Fick för mig att det skulle vara fler... hmm...
  • gustafmatilda

Vad roligt! Hur går det för er? Är allt fixat eller är det mycket kvar?

• anirac1

vi har lite här och där - sk småpyssel kvar
    Inga stora grejer egentligen
    Jag ska göra i ordning min sekret box sedan
    blir det mer och mer detaljplanering
    Före bröllopet är det en hel del dubbelcheckning som gäller
    Dagen efter
    ex : vi ska ha frukost på rummet på hotellet men då kommer naturlig frågor på det - alltså ringa och kolla...
    Går in skorna - är rädd om naglarna så de är långa
    m.m

gustafmatilda skrev 2008-05-24 11:16:41 följande:
    Vad roligt! Hur går det för er? Är allt fixat eller är det mycket kvar?
Svar på tråden 6 juni någon?