• pollys

6 juni någon?

Hej! Är den någon som gifter sig den 6 juni i år? Skulle vara roligt att höra hur det gått för er och hur långt ni kommit med allt?! Det är ju så nära nu!!!

• Svar på tråden 6 juni någon?
  • pollys

Åh vad härligt att provsmaka menyn! Det gjorde vi för ett par veckor sedan. Gällande nerverna måste jag säga att det är lite "sådär"... Jag börjar känna mig stressad. Hur är det med er? Nervösa?

• stenbruden

Ja lite lätt stressad måste jag erkänna, det är faktiskt bara dryga 3 veckor kvar nu MEN vad jag längtar!!!

När programmen är helt klara tror jag att jag kan slappna av mer
    Har ni gjort klart allt "pyssel"?

• pollys

Jag tänker samma sak. Så snart programmen är färdiga kan jag slappna av lite inbillar jag mig. Vi håller på att skriva en gästpresentation- mycket svårare än vad jag trodde!

• stenbruden

Åh det var jag inne på att göra också men tack o lov struntar vi i det.. Vi började men va svårt det var! Inte för att vara negativ mot dig nu!!!!

Prova att köra med 3 ord om alla om det börjar ta slut med fatasin, det är nog lättare. Om du nu inte redan har gjort hälften...

• pollys

Snart klar tack gode gud... Men det var SVÅRT! Det ska ju vara lite underhållande att läsa också.. Hur löser ni det här med musik efter middagen? Vi har gjort det lit extra krångligt för oss och ska ha både och.

• stenbruden

Vi ska ha DJ en som vi vet är bra.. Var inne på band ett tag men det kändes bäst med DJ tillslut. Pratade med honom igår och han är verkloigen supertrevlig.
    Men hur gör ni då, är det band först och sedan DJ till mer nattligt party?

Vad ska ni har för vals?
    Vi ville egentligen ha hittat på något kul men nu hinner man väl inte träna in det..

• pollys

Japp precis, band först och Dj sedan. Vi har inte bestämt bröllopsvals, ahhh. Vad ska ni ha?

• stenbruden

Ingen aning! Vi var helt inställda på ett klipp av massa roliga låtar och köra en skojdans till det men det kräver ju att man ÖVAR Sedan låg allt med musiken på is och nu är det så lite tid kvar.
    Känner inte riktigt för någon valsig låt egentligen, känns inte som "vi" Men va sjutton gör man då?

Vissa kör ju med en lugn låt (typ tryckare) men det kanske är trist att kolla på när man bara går runt varandra ??

• pollys

Lutar åt tryckare för oss också... Men jag håller med dig. Vi hade massa planer och nu har tiden bara runnit iväg. I morgon är det bara 3 veckro kvar!!!

Svar på tråden 6 juni någon?