Vill veta om era 15 min i ramljuset?
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Nu är jag snart klar. Men har haft gympatimmar i skolan med Ida-Therese Karlsson (Typ OS-mästare i brottning eller något nu förtiden)
Kul tråd!
Jag har massor at berätta...
När jag gick i åttan hamnade jag på mittuppslaget i Expressen med Sven Wollter, då utnämnd till sveruges sexigatse man... Saken var den att under en av bilderna stod det att "här kommer fansen som vill ha autografer"... och så var det en bild på mig, Sven Wollter och en massa småtjejer med autografblock... Jag gick bara förbi på gatan, men lyckade ändå hamna på flera kort... Alla i klassen såg ju det där också...Då tyckte jag det var pinsamt, men nu är det en kul grej!
Min man har varit med i reklamfilmer, och just denna är ifrån innan vi träffades och här är den:
Han ser inte lika läskig ut i dag, hehe...
Tillsammans har vi varit med i flera tv-produktioner som statister, så vi har träffat många kändisar. Bla har jag suttit tvärs över ett dansgolv och flörtat med Alexander Skarsgård en hel dag, under inspelningen av Lennartz, (som handlade om ett dansband) samtidigt som min man dansade på golvet mellan oss! Jag tror dock inte att jag kom med på TV, utan jag var bara där för att äta räkor, och för att Alexander skulle ha någon att samspela med! Reine Brynolfsson kom och frågade om det smakade bra! Men det är ganska kul att vara statist, men uselt betalt.
Oh! Jag har en till!
Den häftiga varianten:
Jag har fått julkort ifrån Johan Elmander.
Den verkliga varianten:
Johan Elmanders farmor och far är bekant med mina föräldrar. En jul för några år sen när han spelade nere i Holland var de där över julen. Farmordern skickade då ett julkort till Fam. "Andersson" där hon även hälsade från familjen Elmander.
Min syrra är kändis och det är väldigt bra för när det är kändispartaj så är inbjudan alltid för 2.
Så jag får hänga på ibland. Det är superroligt. Och väldigt trevligt är också att det ofta är gratis mat och dryck på de tillställningarna! De har det gott i kändisvärlden!
Berätta vem då=)
Känn på den här..:-P
PÅ en hundutställning knackade jag en man på axel och undrade lite försynt om han kunde flytta sig lite så jag kom förbi eftersom jag skulle in där han blockade vägen. Mikael Persbrant vände sig om och snäste; Det ska jag också...(Lät exakt som hans roll figur i Beck)
Åhh. Jag har alltid trott att han skulle vara som i beck. Det verkade ju så oxå. Hualigen att folk kan va så
Jag har sett Yvonne Ryding och hennes barn några gånger, Kjell Bergkvist brukar jag se ibland och sen har jag fikat på samma fiksom Harri (som spelade i kent förut). Haha, shit vilken kändis stad jag bor i
Sedan har jag faktiskt en handduk som har tillhört Anders Glenmark.
Jag har gått i samma klass och är bra kompis med en duktig golfspelare som var nominerad på idrottsgalan för några år sedan.
Min bästa killkompis spelade på en stödgala för inte längesen tillsammans med många kända kändisar!
En av mina gamla kompisar hånglade med han som sjöng, du är så vacker utan spackel, kommer inte ens ihåg vad han hette.
Haha, det var nog allt jag har att skryta med!
Jag kom på lite till.
Jag har firat midsommar på samma ställe som svullo när jag var liten, jag visste nog inte ens vem det var. Min kompis pappa har spelat fotboll mot Ted Gärdestad.
Han som spelade skärgårdsdoktorn vistas ofta på det stället jag bodde förut, där min pappa fortfarande bor. Även peter siepen vistas där.
Och en grej till ja, christer lindarws kusin gick i min klass så gissa vem som hämtade min klasskompis i världens snyggaste bil?!! bredvid stod min mamma och hämtade mig i min gamla barnvagn haha