Vill veta om era 15 min i ramljuset?
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Min riktiga pappa är dansbandssångare i ett mindre känt band.. antar min mor var en groupie.
Min kompis har dansat med Martin Stenmark.
Jag känner ju Lillsessan såklart och henne kan vi ju se överallt nuförtiden.
Någon som vill ta på mig!
Kändis jag: Jag har varit med på bild i tidningen METRO i reklam för Spray Date, innan jag träffade min m2b. Fniss!
Har gått mannekäng på samma scen med Peter Siepen i en visning. Känner inte honom dock!
Sen har man ju träffat en del kändisar på flyget, barer osv, men inte pratat med dom...
Det var nog allt på min Lassie CV.
Jag har spelat styckmördare i TV3 två gånger... Det var innan jag blev präst, så inga brudpar behövde bli rädda när de mötte en styckmördare i prästkläder vid altaret...
Å apropå Peter Siepen så var han i vår skola en gång för nåt projekt och frågade mig var toaletten låg, så jag har t.om. PRATAT med honom, top that om ni kan!
jag har pratat med Martin Timell han frågade var vi hade en tumstock
Eftersom jag bor i typ Sveriges minsta stad så har jag lyckats vara med i lokaltidningen flera gånger (varav en gång med bild och namn på förstasidan ). Har även medverkat i reportage på TV4:s lokal-tv. Oj vad jag är känd
Men har inga bekantskaper som är kändisar. Eller räknas det att jag varit på samma efterfest som Lennart Jähkel?
Hör här då, starusty och andra: Peter Siepen har HÄLSAT PÅ MIG Han sa hej till MIG, inte tvärtom (eller tja, jag sa väl hej tillbaks) hehe. Det var när han var DJ på en bar här i stan
Sen har man varit med i lokaltidningen, en hel sida med namn och bild och sådär.. Och senast idag var min katt med i tidningen *mest stolt över detta*
Carola Häggqvist tog min hand på en konsert, fy fan, jag bara gick förbi och sträckte mig upp för att göra mig smalare, haha.
Kjell Präst skrev 2008-04-01 14:56:44 följande: