Vill veta om era 15 min i ramljuset?
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Snalla tala om vilka kandisar ni talar om sa jag kan mätta mitt Lassie-begar!!
Sjalv har jag nagra fa historier, bl.a har jag skakat hand med Kurt Olsson, tagit hand om ett frequent flyer-medlemskonto at Johnny Depp (via hans personal assistant da), suttit bredvid Viveca Lärn pa taget samt rort vid Henke Larssons hand(fotbollspelaren). Inte mycket att komma med mao
Har väl egentligen inte så mkt att komma med, men...
Jag har varit med på baksidan av NVP i spalten "sista frågan" med namn och bild.
Har varit med i svenska Disney Klubben (om ni kommer ihåg den)
Var även med på tv när alla Nackas dagis sjöng för Lennart Hellsing när han fyllde 80 år.
Min bror spelade knivhuggen i Efterlyst för ca 1-2 år sedan.
Jag arbetar dessutom i en livsmedelsbutik i Saltsjöbaden där jag brukar hjäpa Carola, Mark och Jonas och på sommrarna kommer även Jean-Paul (han som var med i Army of lovers)
I en annan butik jag jobbade i var Susanne Lanefeldt stammis. Sen har jag faktiskt en väldigt pinsam historia....
Det kom fram en kund till mig i kassan som jag tyckte att jag kände igen men som jag inte kunde placera. Jag stämplade in hennes varor och hon skulle betala då hon upptäckte att kortet låg hemma. Hon frågade om hon kunde få ta med sig varorna ändå. Ok sa jag men då behöver jag ditt namn och nr påskrivet på kvittot som du får tillbaka när du har betalat. Och vad skriver hon för namn.....
HELENA BERGSTRÖM! PINSAMT
Haha fast det var ju bra egentligen - hon trodde val att du skulle stamma och säga javisst! bara for att hon ar kandis. Ingen sarbehandling bara for att de blir igenkanda genom sitt yrke
Ja tror mer att hon tyckte det var skönt att det finns folk som inte känner igen henne, för hon var jätte trevlig och kom tillbaka och betalade innom 15 min.
Hon sa tillochmed tack!!!
Vad skont o hora, jag har alltid tyckt om henne som skadis faktiskt, vad bra att hon ar trevlig pa riktigt med
När jag va liten lekte jag i inspelningspauserna med Magnus Uggla bla.
Stampade Peter Harrysson på fötterna.
Fick en hel väska med gammalt smink o halsband o prylar av Biritta Andersson....
Fotat Pernilla Wahlgrens barn på dagis (gissa vilka vi fick sitta o vänta på innan vi kunde börja!!)
Vad mer...
visstja Cownen Mannens dotter o jag lekte massor när jag va liten.
Såhär ser min lassiesamling ut
Björn Skifs sprang vi på i Borgholm på 80-talet,
Johnny Logan har jag kramat i Hunneboparken.( smörsångaren ni vet)
Lasse Kronér och jag köpte samtidigt i kiosken i Grebbestad.Han frågade vilken jag skulle köpa och han valde samma glass som jag
Min ena morbror har varit materialare i ÖIS i många år, han fixade så att jag och Ralf Edström fick en pratstund på Liseberg.
Jag sjöng i kör på mellanstadiet: Vi sjöng ihop med Cindee Peters
Jag stod bakom Pernilla August på H&M på Torp för ett par år sedan. Kände INTE igen henne, förrän min kompis sa att det var hon.
Jag träffade nästan hela Gyllene Tider i Halmstad, Per var tyvärr inte med
Jag Fick en signerad LP.
Harry Brandelius såg vi( grym wowfaktor )på torget i Halmstad :även detta på det glada 80-talet. Farmors idol *fniss*
Arvingarna träffade jag på Dressman i Göteborg. De hade svårt att välja jeans och slipsar, och frågade oss vilka de skulle välja. Jättetrevliga killar
I söndags såg vi Sibel och Frida på McDonalds på Torp
jag har en kompis som känner en som såg en kändis i se & hör... SANT... helt sjukt asså
Jag är musikjournalist och dj, och när jag bodde i stockholm umgicks jag en hel del i mediakretsar. Så hej och tjenis med en hel del småkända namn var jag ju. Mest kända torde Marit Bergman, Lars Beckung och Andres Lokko vara. Mina vänner är mina vänner, de namedroppar jag inte.