Vill veta om era 15 min i ramljuset?
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Jag sjunger i en rätt duktig kör, och vi har gjort konserter med diverse kändisar. Otrevligast av dem alla är utan tvekan Tommy Körberg. Han sjunger fantastiskt bra, men vinner inga charmtävlingar.
Men min bästa Lassie-merit är nog ändå den här: Jag har varit på en 4'th of July-BBQ i Los Angeles tillsammans med bl a chefredaktören för Rolling Stone Magazine
(Eller möjligen den här: första gången jag träffade Kjell-Olof Feldt och Birgitta von Otter så var jag naken).
Har inga direkta meriter inom kändisvärlden, inte nu iallafall , men när jag liten träffade jag: Carola,Herreys och Benny Andersson.
Jag har varit med i lokaltidningen bla därför att jag bar min dotter i bärsjal.
Bild på både förstasidan och inne i.
Sen ha rjag varit med i diverse tidningar för vinster i fotbollcupper.
Lassie: min systers son ska vara en av de barn som går med lanslaget in på planen i EM, Det ska även spelas in vad dom får vara med om och det ska sen visas på tv.
Några riktiga kändisar vet jag inte.
MIn mamma känner några, Min moster har varit tillsammans med han som spelar i nordman. Och hon har gått i paralellklass med Sofia (Eriksson)
Det var nog det.
Kom på en jätteviktig grej nu! Jag har suttit brevid Hulk Hogan, ni vet wrestlaren/skådisen, i somras när vi var på Karpathos. Var på samma efterfest med honom sen med. Har tom kort på han! Toppa det nån som kan!!!
Jag är på väg att gifta mig med en skådis som syntes flitigt i Rederiet för många år sen på SVT... han gör naturligtvis mycket inom teater i dag oxå, men inget som går på tv längre!
Hej hopp!
De enda som jag kommer ihåg från rederiet är bög-frisören, han Bengt Åke Varg och slusken som var kapten på båten ett tag.
Ha ha ja ingen utav dem...
Jag har dejtat en kille som var med i "Robinson"
Typiskt, hade varit superskoj ju om det var han smala bögen.
Vem är de då? den enda jag vet är joker typ=) haha