Vill veta om era 15 min i ramljuset?
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Om någon nu skulle gå in på sidan jag skrev så får ni ett "halvt" ansikte på vem jag är samt min son..hehe
En till grej! Fick just reda pa att min arbetskompis basta kompis delar lagenhet med Ewan McGregor har i London. Vantar mig snart en inbjudan pa fest dar
Oj vilken knasig tråd! Måste bara bidra lite...
Eget rampljus: Grejade nog de 15 minuterna när jag var med i ett frågesportsprogram som hette Dominans för typ 15 år sen eller så. Leddes av Jonas Hallberg och var rätt dåligt, så ingen minns det. Puh!
Kändisar: De som bor i Stockholm och någon gång har läst bostadsannonserna känner igen namnet Erik Olsson Fastighetsförmedling. Jag gick i samma klass som Erik!! Wow!!
Åsså var Stefan Sundström med på en möhippa (!!) jag var på.
Kanske jätte dum fråga men vart är lillsessan känd ifrån??
Med tanke på TS text.
Vet knappt hur hon ser ut... Såg hennes bild en gång när hon var här bara, jättesöt tjej för övrigt
Jag är med på bild i veckans Hänt Extra! Det är mina minuter i rampljuset!
Jasså. på vilket sätt???
Jag har träffat Stefan Rössner, bantningsläkaren, och han är extremt otrevlig. Det kändes som om han bara såg en tjockis framför sig, och inte en människa, och så ska det inte vara.
Jag har åkt samma plan som Robert Wells, mellan Amsterdam och Stockholm.
Har skakat hand med Björn Skifs när jag sprang ut från Konsum, med hans toapapper i högsta hugg, som han hade glömt kvar. Han tackade för "skitpappret".
Har varit på galapremiär på Dansar med vargar, och vi satt alla och väntade på något, men alla skulle sitta ner. Då kom drottningen och barnen, och prinsessan Lillian, (tror jag) och de satt snett framför mig! Precis framför mig hade jag Lillbabs, som jag lyckades sparka i huvudet när jag skulle lägga upp benen... :-O
Tyvärr kunde inte Kevin Costner närvara vid premiären, för det var oroligheter i världen just då, så han fick inte komma för sitt försäkringsbolag. Men jag har alltså nästan fått träffa honom...
Är släkt på långt håll med Ola Ullsten, fd statsminister. Men det är vääääldigt långt håll, men när jag var ung och var med i Folkpartiets ungdomsförbund, så var det nog ett extra plus...
Har jobbat i en butik i Ropsten, och där handlade massor med skådisar från Rederiet. En som var extra trevlig var Bengt Bauler, som spelade en elaking i Rederiet.
I samma butik så pratade jag mycket med en trevlig kille, som brukade kånka på konstiga instrument, bla en nyckelharpa. Han hade någon studio i närheten. Det visade sig vara en av dem i Nordman, och det här var precis när deras skiva kom ut...men jag visste inte att det var han!
Elisabet Höglund, reporter i Rapport, med stort rött hår, handlar i min butik, och är jättetrevlig.
Min pappa är gift med en kvinna som är mormor till barnen åt en i Ebba Grön, "Fjodor". Fjodor är jättetrevlig.
Min klasskompis fick träffa Depeche Mode när de var i Stockholm, runt 1985 eller 1986. Den ena tjejen som skulle varit med, hon svimmade på konserten, så hon missade hela, men fick träffa dem efteråt. Det var stort på den tiden!
Har fått kramar av Jokkmokks-Jocke när jag var liten, i en folkpark i Dalarna.
Jag har sålt en katt till Lasse Brandebys brorson, det ni!
Jag har varit med i Big Brother 2003 under 24 timmar dagarna före serien startade. Vann en tävling på Internet. De visade lite av det på TV.
Är med titt som tätt i TV, radio och tidningar när det görs reportage om en förening jag är med i. Är medlem i 501st Legion som är en världsomfattande klubb för folk med star warsdräkter (de onda, alltså). Totalt är vi 4000 medlemmar och här i Skandinavien är vi drygt 40 och vår lilla avdelning kallas Nordic Garrison.
Nu tänker säkert många att vi är ett gäng nördar som leker Star Wars, och det är väl till hälften sant men vi gör det för en god sak. Hade vi inte tyckt det var roligt hade vi ju inte hållt på med det. Det är en dyr hobby... Antingen tycker folk det är en cool grej eller så anser de att man är dum i huvudet.
På alla våra evenemang samlar vi in pengar till välgörenhet. Nu sist var vi på en filmmässa i Malmö den 5-6 april och vi samlade då ihop över 17000 kronor som ska gå till ett barnsjukhus i Naestved i Danmark som hade inbrott för någon månad sedan och de stal ALLA leksaker för barnen. Förra året donerade vi 9000 till Barncancerfonden i Sverige. Vi gör även barnkalas, möhippor/svensexor, företagsevent, filmpremiärer etc.
I sommar är vi aktuella i Örnsköldsvik då Star Wars - the exhibition kommer till Sverige. De bygger om hela museet åt utställningen som arrangeras av filmbolaget LucasFilm och den innehåller all filmrekvisita som finns från filmerna. Vi skavara där premiärhelgen och det kommer att bli stort mediapådrag. Kan ju även nämna att 501st Legionär den enda kostymföreningen som är godkända av LucasFilm och de anlitar alltid oss numera vid officiella evenemang. Och vi nämns till och med i Episod III om nån sett den.
Här ären artikel från mässan i helgen: www.skd.se/apps/pbcs.dll/article (jag syns längst till höger)
Och här kan ni läsa lite mer om oss: www.nordicgarrison.net
Måste tillägga att vi är en ideell förening. Vi tar inte betalt eller tjänar några som helst pengar på vår hobby. Möjligen får vi reseersättning ibland.
Är det ingen som vågar erkänna att de sökt till Idol, talangen och dyl?
Jag är släkt med Fredrik Kempe. Träffade Lorenzo Lamas i helgen.
Min mormor håller på att släktforska och säger att vi är släkt med Daniel Westling på långt håll, vet inte om det är sant, bryr mig inte heller då jag inte har särskilt mkt över för ngt som har med kungahuset att göra.
Min mamma är tremening med Carola. Träffats en gång men vet inte om det är mycket att skryta om haha. Träffar endel genom jobbet också, bla Laleh. En kompis känner Vincent Pontare, aldrig träffat honom heller.. Själv är jag hur okänd som helst haha