• Lövings

Vill veta om era 15 min i ramljuset?

Med tanke på tess tråden,

så vill jag veta om ni varit med på tv,
    media osv?

Är ni kända?

Känner ni någon som är känd?

osv

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
    Helst namn också=)

• Svar på tråden Vill veta om era 15 min i ramljuset?
  • konichiwa girl

Kan tillägga att DN och Aftonbladet har tipsat om när jag har spelat skivor. Och jag var den första tjejen som skrev en specialblogg om musik, och blev ganska uppmärksammad för den. Då blev jag omskriven i bland annat DN och Sydsvenskan och blev intervjuad av norska P3.

• pitesara

Jag har varit med i ca 10st bilrepotage i tidningar som Bilsport och Gatbilar.
    Har även varit med i Östgöta kp i ett repotage .
    Att vara en bilbyggande tjej är ganska uppskattat.. Hihi

• NEoMA

blivit intervjuad av Peter Siepiens (eller hur han stavar det) för Ztv på väg.

• Emmilie

Har varit på förhandsvisning av men in black 2 samt efterfesten på näsby slott för samma film. gjode bort mig totalt då jag inte ville dricka upp mitt vin och skulle häla ut det lite diskret men jag råkade visst hälla det på lara flynn boyle´s mocca stövlar...om blickar kunde döda..

• Balinda

träffat på ganska många kändisar( The ark, Timbaktuu, Marie Picasso etc) min man e musiker så han spelar på en del festivaler och så, var bra kompis med Doreen 21:30 när jag var yngre, MEN det största sm hänt mig var att jag satt mitt emot Brad Pitt i gaten på Warzawa flygplats.. vi skulle med samma fly men han flög såklart 1: a klass, just det flög samma flyg som Pierce Brosnan från Honolulu till LA oxå :)

• Balinda
    Waersta skrev 2008-04-01 14:48:46 följande:
    Min riktiga pappa är dansbandssångare i ett mindre känt band.. antar min mor var en groupie. Min kompis har dansat med Martin Stenmark.Jag känner ju Lillsessan såklart och henne kan vi ju se överallt nuförtiden. Någon som vill ta på mig!
    nyfiken,, vem e Lillsessan?
  • Balinda

träffat på ganska många kändisar( The ark, Timbaktuu, Marie Picasso etc) min man e musiker så han spelar på en del festivaler och så, var bra kompis med Doreen 21:30 när jag var yngre, MEN det största sm hänt mig var att jag satt mitt emot Brad Pitt i gaten på Warzawa flygplats.. vi skulle med samma fly men han flög såklart 1: a klass, just det flög samma flyg som Pierce Brosnan från Honolulu till LA oxå :)

• bofinkarna

Jag var med i aftonbladet och expressem, lokaltidningen då vi blivit rånade och mordhotade m.m. i Kenya 2004 :P Var lite hysteriskt va folk ringde då även om de mest ringde pappa som var mest utsatt..

• bofinkarna

Har åkt i Carolas bil en gång också ;)

• Waersta

Hon var medlem här för ett tag sen men blev utslängd av BT, de puplicerade hennes namn m.m. Hon säljer brällopsklänningar och är världens gulligaste tjej.

www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp

Balinda skrev 2008-04-03 23:42:38 följande:
    nyfiken,, vem e Lillsessan?
Svar på tråden Vill veta om era 15 min i ramljuset?