Vill veta om era 15 min i ramljuset?
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Jag blev minsann intervujuad av BBC, fast reportaget kom aldrig med... (Tur var det för jag var saaa dalig) Japp, jag känner dâremot nagra mer eller mindre kända personer.
namn kräves..
hihi
Jaaa, i somras var jag med i lokaltidningen, med _både_ bild och namn under bilden!
Det måste väl räknas som väldigt känd eller hur!? Haha...
Annars brukar jag faktiskt mest undvika att hamna på bilder, intervjuas eller liknande. Vill vara privat.
Känner en kändis (musikalartist) och min sambo har varit med på reportage om bygge & inredning. Jag själv är ganska anonym :)
Var med i "rallyplaneten" när jag var liten som leddes av Sofia Wistam och David Hellenius
Kända personer hmm... Jo min musiklärare i högstadiet är sångaren i The Poodles och så har jag gått i samma gymnasie som Danny Saucedo och Petra Marklund (September) om det räknas
Oh javisst ja - jag har ju varit med i lokaltidningen med bild och allt - tva ganger!! Wow jag e ju kând ju!
Jag känner en politiker, en programmledare.. nae det var nog allt. ingen risk att hitta mig pa innestâllena mao!
Varit med på en konsert i TV + turnerat i Finland.Känner en kändis i Sverige + har kända släktingar i Finland
Jag var med i Alice Bah:s talkshow för 10-11 år sedan, och alltså inte bara som publik utan som gäst.
Oh JA jag har gatt pa samma gymnasium som Jenny Öhlund (Candela) och Jill Johnsson.. Fast jag känner dem inte haha
VAd var ämnet då?