• Lövings

Vill veta om era 15 min i ramljuset?

Med tanke på tess tråden,

så vill jag veta om ni varit med på tv,
    media osv?

Är ni kända?

Känner ni någon som är känd?

osv

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
    Helst namn också=)

• Svar på tråden Vill veta om era 15 min i ramljuset?
  • SpookyandKira

Min katt Rakas och jag prydde forsta sidan av Jarfallas lokaltidning for exakt tio ar sedan, forsta veckan i April 1998. :)

• Sanfor

Eftersom jag jobbat som journalist i ett antal år inom radio och tv, så har jag träffat på ett gäng, så de räknar vi inte..

Har varit dagbarn hos Anders Svenssons (fotbollsspelare) morsa
    Varit på middag med nobelpristagare i litteratur

Sedan är jag typ ansiktsblind så jag skulle inte ens känna igen om jag var bästis med prinsessorna ;)

• snart höstbrud

jag har jobbat med Kennet Anderssons mamma [fotbollsspelare] och varit på samma fest som svullo

• pojomo

nej jag känner inga kändisar å inte är jag nån kändis själv. Men jag har vart med i våran lokaltidning på bild För att ha vunnit första pris i "spänsten"
    Sen kan man väl kanske säga att M2B är det närmaste "kändis" jag kommer då han spelar i ett rockabilly band å har vart runt överallt.

• paradisfågel

Jag är väl inte heller någon kändis direkt.. Va med i lokaltidningen i hemstaden några gånger (var med i en tävling om ungt företagande, hamnade i regionfinal för övrigt , e ju inte lite stolt över de).

För två veckor sen var min bror med på första sidan i aftonbladets sportbilaga (dock inte avsiktligt).

Har bjudit både.. aah va heter de nu! de kvinnliga sångarna i friends.. aja, har iaf pratat me dem o bjöd dem på godis när de friends var stora.. fick tom kramar av dem..

Har käkat frukost på samma hotell som Henrik Schyffert (men han har nog ingen aning om de hehe). När ja skulle checka in på hotellet så krockade ja me en som vatt me i rederiet..

O ja just de, min sambo har kramats med Kajsa Bergqvist..

Men jag tvivlar att något av detta kvalificerar mig som känd haha

• Miss Blue

Hade en sånggrupp med 2 andra tjejer när jag var runt 11år, vi uppträdde bl a hos Bert Karlsson på stora scenen och fick prata med hans fru...var även med i lokaltidningen vid flertal tillfällen.
    Kom med i UpWithPeople (en massa ungdomar reser runt i världen och uppträder mm) men tackade nej (fick bekosta det mesta själv, blev svindyrt)och var då återigen med i tidningen.
    Har hållt på med truppgymnastik och har i samband med det varit med i lite tidningar....

Sen när jag jobbade i Sthlm på ett filmbolag har jag träffat en hel drös med kändisar te x : Regina Lund (jättetrevlig och inte så konstig som hon verkar ), Kjell Sundvall (jätteotrevlig diva), Allan Svensson (Svensson, Svensson) mm mm
    På lunchstället där vi åt var det jämt en massa kändisar som man kunde spana in; David Hellenius, Renée Nyberg, Mia Bildt (Carl Bildt ex), Hasse Aro mfl
    Ja herregud vilken jag mötte-lassie

• Nienna
    Stjärnblomma skrev 2008-04-01 17:19:31 följande:
    Jag med. Vi kanske skulle bilda en egen liten klubb.
    Vilket ämne var det då du var med?
  • Äntligen är det min tur

Igår va jag på intervju på tv3 om o va med i ett program....

Min pappa jobbar på tv så jag har träffat alla kändisar typ.

Varit med i radio.

Varit med några ggr i tidningen

Jag spelad Carl von Linne i filmen. När jag va liten.

Träffad Eric Gadd massor av ggr.

Det kommer en känd musikalartist o sjunger på vårt bröllop.

mm mm mm

• Stjärnblomma
    Nienna skrev 2008-04-02 09:38:02 följande:
    Vilket ämne var det då du var med?
    Sekter
  • be happy

Vi var på solsemester med Sven Wollter förra sommaren... Låg en hel vecka jämte honom och hans fru och småpratade om filosofiska frågor, rekommenderade restauranger och böcker... Resten av tiden klurade vi på om det verkligen var han (vågade inte fråga! )men när vi googlade och hittade bilder på hans fru så blev vi tvärsäkra...

Svar på tråden Vill veta om era 15 min i ramljuset?