• Lövings

Vill veta om era 15 min i ramljuset?

Med tanke på tess tråden,

så vill jag veta om ni varit med på tv,
    media osv?

Är ni kända?

Känner ni någon som är känd?

osv

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
    Helst namn också=)

• Svar på tråden Vill veta om era 15 min i ramljuset?
  • MyStyle

Känner Helena som sjunger med Per Gessle (eller gjorde i alla fall).
    Gick dessutom i kör, där hennes mamma var ledare.

När jag jobbade på flygplatsen träffade jag Gösta Ekman
    Har även träffat Tommy Nilsson, när jag var liten. Hahaha

• 20talsbruden

Var med i typ tre sekunder i äntligen hemma en gång, och en gång hamnade jag och sambon i mittupslaget i Expressen, bara för att det var fint väder och vi var ute..

• Filifjonkan2

första gången jag var till stockholm träffade jag på Christer pettersson som hotade min kompis och mig till livet vi stod och vändade på tåget till stockolm och en synligt hög och full man kom raglande i mot oss skrek och var allmänt otrevlig vi började backa och jag hade tänkt sänka honom (för han var både full och hög) men när det gick upp för mig vem det var så sänkte jag fort näven till slut kom en securitas och räddade oss har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv massor av människor var stod på perrongen men ingen reagerade.... läskigt jag kan säga att det tog många år innan jag vågade mig till stockholm igen

• Thailand 08

Haft Pugh Rogefeldst mamma som lärare i teater

• Waersta

Woho! Nu kom jag ju på det!! Jag har dansat med Tobias, ni vet han som vann let´s dance. När jag var liten typ 8-10år sådär så hjälpte han till på latin-kursen jag gick.

• GME76   080802

Var med i Värmlands Folkblad för typ 5 år sen när vi bodde på Järnvägsgatan i Karlstad (mitt i stan) och det brann i lägenheten under oss. Jag ringde brandkåren och VF tar kort på mig när jag kommer ut med våra 2 katter i kattbur. Dom jäklarna skrev aldrig med att jag var sambo så snacka om att känna sig som den ensamstående toktanten med katterna .

• GME76   080802

Mina meriter när det gäller andra kändisar är väl sådär.
    Har träffat Rickard Wolf mitt i natten hos familjen jag var barnflicka hos (typ 12år sen).
    Hånglat med en i Kent för typ 10 år sen. Så jag är visst groupie också . Sambon gillar inte Kent .
    Var backstage på Europes spelning på millenieskiftet och skålade med Karin Glenmark och en massa andra som sjöng före Europe. Sen kan det vara fler jag varit i samma rum som men minns inte nu haha.

• Humlan66

Jag har vart med i naturapotekets tidning för några år sen. då jag testade av deras produkter och gick ner i vikt av det WOW sicken kändis man är LOL
    Sen har jag suttit vid samma bord som Thomas Dileva på krogen ( ja han ÄR lika flummig privat ;) )
    och Anders Bergström ( tunglyftning va med i VM ) gick i min klass.

• Nienna

GME76 080802 skrev 2008-04-02 10:38:45 följande:

Hånglat med en i Kent för typ 10 år sen. Så jag är visst groupie också. Sambon gillar inte Kent.
    Vem vem vem??? Åh, jag blir såååå avis!!!
  • MyStyle

Just det, min fd klasskamrat jobbar på svt. Kommer bara inte ihåg vad hon heter
    Hon var programledare för ett matprogram då hon reste runt i Sverige...
    Sen såg jag Robin på Malmö Högskola, ni vet han på SVT.

Svar på tråden Vill veta om era 15 min i ramljuset?