Vill veta om era 15 min i ramljuset?
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
En i högen:
Jag läste Juridisk översiktskurs samtidigt som prinsessan Madeleine. En gång när vi lämnade en föreläsning höll hon upp dörren för mig.
// P, nästan kunglig =)
Joker ja! Han kan det vara.. vilka var mer med..
vad heter han. han som lagar mat idag. per moberg?? heter han såå?
När jag var yngre, mycket yngre, när Mats Sundin precis hade blivit känd då spelade jag och brorsan fotboll emot honom (ja han spelar hockey annars). Det var en liten spelning han gjorde hemma i en by uppe i norr somm hans mormo tror jag är ifrån.
Jag spelade in min solsosång som jag sjäng i kyrkan i samma studiolokaler som många andra svenska srtister gjort, haha.
...men känd själv, haha, NOT!
Klart inga 15 min, men mitt foto har synts på en KENTkonsert på en sotrbild, där jag hade en Kent t-shirt på mig och höll i deras nya skiva. De hade fotat en hel del fans. Jag är inte ett fan, men mina vänner är det och vi råkade bara gå förbi en tjej som drog oss in i ett hus på Gärdet där vi fick byta om och fotas utav en anan svensk artist. Vet hur han ser ut, men namn, bortblåst.
Jag har dessutom varit hemma i en mycket känd hockeyspelares svenska sommarhus och ritat, och levererat kök dit
Fast han syns ju rätt mycket på TV numera, och det gjorde ju tydligen inte Pentans blivande man...
hmmm, då får helt enkelt berätta vem de är=)
...nu kom det. Det var Stakka Bo som fotograferade, så man blev bra förvånad, men kul
Ok, då ska vi se.
Gick samma gymnasium som Markus Fagervall (som vann Idol förra året typ), tränat i samma lag som en av tjejerna i årets Bonde söker Fru, efterfestade med en känd stand-up komiker på min möhippa, sprungit in i Fader Forah (från Fångarna på Fortet), räknas utvikningstjejer i More? För en sådan är en av mina närmaste vänner.
Själv är jag inte alls känd. Var nästan lite känd i min hemstad ett tag då jag blev framförstad till stadens lucia. Då körde busschauffören hem mig till dörren, med bussen full i folk och 100 meter från busshållplatsen.
Oh, just ja: Min syster har rånat gamlingar med Paulo Roberto.
Och min bästa kompis blev av med oskulden till en gladiator i Gladiatorerna.