Vill veta om era 15 min i ramljuset?
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Med tanke på tess tråden,
så vill jag veta om ni varit med på tv,
media osv?
Är ni kända?
Känner ni någon som är känd?
osv
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
Helst namn också=)
Själv så pratade jag med han som är baken i deal or no deal på ett plan.
Och han var riktigt stolt över det, det enda han pratade om.
That´s it!! Haha, förresten min farbror va med i ett program för länge sedan som hette.... ???
Jaja, det handlade om olyckor och han hade räddat en person.
STORT... haha
BAKEN... haha. menade banken
Haha, jag vet.
Det värsta var att han va så himla stolt över det. Märktes att hans fru skämdes..
Sen berättade vart han bodde och att han jobbade som jurist och om sina pengar.. Pengar pengar pengar..
Så jag frågade varför han va hemlig?
Jo, för säkerheten sa han..
Ehhhh, sitt inte och berätta så halva planet hör då..
Ååh, en lassietråd...
För hockeyfantaster så gick jag i samma klass som Jan-Axel Alavaara (han som knockade en domare och blev avstängd i 8 månader) samt Andreas Hadelöv (målvakt)
När jag fyllde 30-år vann jag VLT presenten och intervjuades med foto och har även intervjuats med foto en vända till i VLT (Västmanlands Länstidning, haha) så mina kunder (jag arbetar med interiör) brukar känna igen mig, haha.
Känner någon kändis, hm, min kusin tävlar i sprint (skidor) och hans sambo är en av de bästa i Sverige på skidskytte (Anna-Maria).
Jag har däremot hjälpt både Annika Lantz och hennes man Tomas (inte villan de bor i utan en lgh de hade bokat sig för innan de insåg att de var gravida och behövde större yta) samt Bella Linde med deras lyor i Sthlm.
Men KÄND, NOT
Sen har jag pratat med flera kändisar då jag jobbade på Svensk adressändring, bl.a. Siw Malmqvist & Reuben Sallmander. Dessutom har jag gjort en tillfällig eftersändning av prinsessan Lillians post.
nej det är han som är bank som jag vet eller känner..
typ..
Känner en polis i efterlyst som står i bakgrunden och tar emot samtal ocks=)