• Lövings

Vill veta om era 15 min i ramljuset?

Med tanke på tess tråden,

så vill jag veta om ni varit med på tv,
    media osv?

Är ni kända?

Känner ni någon som är känd?

osv

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 17:27
    Helst namn också=)

• Svar på tråden Vill veta om era 15 min i ramljuset?
  • Zozo

Jag blev minsann intervujuad av BBC, fast reportaget kom aldrig med... (Tur var det för jag var saaa dalig) Japp, jag känner dâremot nagra mer eller mindre kända personer.

• Nessan

Jaaa, i somras var jag med i lokaltidningen, med _både_ bild och namn under bilden! Det måste väl räknas som väldigt känd eller hur!? Haha...
    Annars brukar jag faktiskt mest undvika att hamna på bilder, intervjuas eller liknande. Vill vara privat.

• KIKKIHOLMBLAD

Känner en kändis (musikalartist) och min sambo har varit med på reportage om bygge & inredning. Jag själv är ganska anonym :)

• Stardusty

Var med i "rallyplaneten" när jag var liten som leddes av Sofia Wistam och David Hellenius
    Kända personer hmm... Jo min musiklärare i högstadiet är sångaren i The Poodles och så har jag gått i samma gymnasie som Danny Saucedo och Petra Marklund (September) om det räknas

• Zozo

Oh javisst ja - jag har ju varit med i lokaltidningen med bild och allt - tva ganger!! Wow jag e ju kând ju!

Jag känner en politiker, en programmledare.. nae det var nog allt. ingen risk att hitta mig pa innestâllena mao!

• Thailand 08

Varit med på en konsert i TV + turnerat i Finland.Känner en kändis i Sverige + har kända släktingar i Finland

• Nienna

Jag var med i Alice Bah:s talkshow för 10-11 år sedan, och alltså inte bara som publik utan som gäst.

• Zozo

Oh JA jag har gatt pa samma gymnasium som Jenny Öhlund (Candela) och Jill Johnsson.. Fast jag känner dem inte haha

• Lövings

VAd var ämnet då?

Nienna skrev 2008-04-01 14:22:52 följande:
    Jag var med i Alice Bah:s talkshow för 10-11 år sedan, och alltså inte bara som publik utan som gäst.
Svar på tråden Vill veta om era 15 min i ramljuset?