Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Tez, hahaha!
Min kusin var hemma hos oss igår och hon är grymt pysslig på mycket, men har inte börjat med kort/scrap. Fick visa några alster och hon blev mäkta imponerad. Det är kul tycker jag. Hon hade en kollega som hållit på länge och hon skulle hem till henne och "gå kurs". Jag sa välkommen till träsket!!
Ikväll ska jag göra ett dopkort till en pojke och ett "välkommen till världen"-kort till en liten tös.
Nibla: Hihi! Jag är också sån, drar ner folk i pysselträsket så fort jag får chansen! Hahaha! Jag har ett "välkommen" kort hemma, som jag tänkte lägga upp på bloggen, men så slog det mig att det kan jag ju inte göra innan jag gett bort det! Hehe! Har två kort som väntar på att ges bort. Vi får ha en pysseldag snart igen. Jag är så pysselsugen och det är så mysigt att sitta och pyssla mer alla er! Inte för att jag fått mycket gjort de ggr jag varit med, men inspirationen flödar och man får ju massa intryck hem sedan!
ja, det bästa är ju att vara ett gäng och pyssla. Annars har alla mina kort samma stuk.... det är skoj att kunna låna stämplar och idéer med er andra.
Sist jag var med hade jag världens inspiration, då gjorde jag hela sju kort!
Håller på att gå igenom en lista med möjliga freågor som kan dyka upp på en intervju...
"kan du beskriva en situation där du blev kritiserad?"
"Berätta om något som du är stolt över?"
Kommer det verklgien sånna frågor?
Jag har fått frågan "berätta om något du är stolt över". jag kom nog inte på nån specifik situation utan berättade i allmänhet hur bra det känns när man löser ett problem, hjälper en kund lite extra.
Hade jag fått frågan om en situation där jag blev kritiserad hade jag nog nämnt om en sitation där man blivit utskälld av en stressad kund. Hur man hanterar det, osv. Även om jag ibland haft gråten i halsen skulle jag ju aldrig nämna det på en intervju utan säga att jag inte tar sånt personligt.
Fasen vad man har ordbajsat sig igenom många intervjuer.....
Nibla: Känns som att risken är ganska stor för just ordbajseri! Hahaha!
Usch, vad jag är uttråkad....sticker nog om en timma eller så.
Ska först sleva i mig makaroner och stekt falukorv. Grymt underskattat!
Makaroner och falukorv, oj det var länge sedan! Vår restaurang är faktiskt öppen idag så jag ska sleva i mig en piccata med saltasås!
Nu sticker jag in till stan!
Kram kram
*yay* Det har ringt exakt två samtal på en timme! Hihi!
Hoppas att ni tjejer får en trevlig helg, sticker hemåt om 20 min! KRAM!