Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Nides- det var en väldigt speciell dag. en grymt häftig känsla.
Fredag... nix.. inget jobb.. Bara spa
din glass... mmmm... smaka.....
Ab: Jag minns känslan men inte dagen. Hahhaha men jag har ett kort som jag fick utav han som gör mig alltid lika varm och lycklig för att ingen annan hade älskat mig så mycket som han.
Fredag är jag ledig.. jippi.
Älskar chocklad men inte i glass. Klarar inte av chokladglass.
God morgon på er!
Alltid lika roligt att träffa er, man får sån energi och blir på så gott humör.
Kom hem till en ynklig make igår. Han hade varit ute i trädgården och trampat på en gren som gått genom skon rätt upp i foten. Han hade fått åka till vårdcentralen och ta ut en sticka ur foten, samt gummi från skon. Han hade djävulskt ont och linkade omkring så idag är han hemma och tycker synd om sig själv.
I eftermiddag är det jakt efter dopppresent som gäller. Ska också till Plantagen för att köpa ett överdrag till vår grill. Ikväll ska vi på knytis till ett par vänner. Till knytiset kommer en sån där irriterande gravid kvinna som bara har en kula till mage........ Haha!
Imorse kände N för första gången bebisen sparka, han sa att det kändes som när man fiskar och får napp. Gulligt!
Apropå "jag älskar dig". N sa det till mig på juldagen när jag satt på toaletten hemma hos mina föräldrar.....(han stod och borstade tänderna) Ja, vi kissar med öppen dörr hemma. *fniss*
Hihi... vilken romantiker han är N...
För fem år sen mötte R upp mig på stan. Jag hade varit på champagnefrukost o lunch, han hade varit på veteran- chalmersgrej. O när han kom in försvann alla andra. Jag har inget minne av det fanns någon annan i världen. Kommer ihåg att vi stog på Kungsportsplatsen och att vi var värdlens mitt. Om det var skumpa o snaps eller om det var kärlek... hihihi.. ja det kan man diskutera
PS Nibla. tack för skjussen igår! Vilken lyx att få komma till dörren. Gulle
Va mysigt att höra om era Jag-älskar-dig stunder!
Jag minns att A sa det till mig bara efter ett par veckor. Vi låg i soffan hemma hos mig och tittade på tv, jag sa nått roligt och knasigt och han bara kramade om mig och sa att han älskade mig! Litegrann som den gången Chandler sa att han älskar Monica i Vänner! hihi! Det bara kom! Jag var segare, det tog ytterligare ett par veckor för mig att svara, men då blev det i bilen på stranden framför en romantisk solnedgång! hihi! Tänk va tiden går fort!
Glöm nu inte att kika på de (tyvärr) dåliga bloggbilderna på Fikasugnabloggen!
Ab: Alltid lika trevlig att få sällskap i bilen. "Taxi Nibla, allid till ert förfogande"
nibla: Va kul att bebisen sparkar så pappa kan få känna också!
Tez: Ja, verkligen!
Har verkligen ingen arbetslust idag. Så idag hänger jag nog här med er. Hihi!
Vi fick i uppgift att ta med vin till knytiset, så idag ska jag åka och köpa en box på Systemet. Usch, jag tycker det ser illa ut när gravida handhar alkohol! Ha!
Nibla: Det är ju bra att N kan förknippa sparkarna med något han har fobi mot...
Idag får vi diskmaskin installerad! Missarna springer omkring som yra höns och är rädda för både elektriker, dammsugare och borrmaskin på en och samma gång. Tjohoo!