Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Nu har vi en diskmaskin! Hurra!
Ska bara hinna jobba, städa färdigt, äta frukost (!) och göra mig i ordning innan kl 13 också...
Linum: va ska du göra klockan 13.00?
Buss in till stan. Kiropraktortid kl. 14. Sedan kommer mamma och hämtar mig. Färd till Stenaterminalen för att hämta min moster och sedan hemfärd hit och bjuda på middag. Puh!
Linum: Oj, fullspäckad dag då!
Japp!
Hepp!
Har inget intressant att skriva och har ingen lust att jobba heller för den delen. Nån som har nån roliga webbsida som jag kan spendera nån timme på?
Hej hej...
Nu hämtar min man mig snart. Sen ska vi hem till min kompis hämta min beställning. han var i tyskland igår. Jippi....
Hej hopp
Kikar in lite snabbt. Sitter ju inte själv längre på mitt kontor och kan inte kika in här som jag har gjort förut. Men nu är de på lunch.
Nibla: Kul med sparkarna. Det är så mysigt med de bubblande sparkarna som även maken kan känna. Vår bebis sparkar så hårt numer att maken inte bara känner utan kan även se när den sparkar. *aoj*
Måste ha sovit jättedåligt inatt för imorse vaknade jag bra mycket tröttare än vad jag var när jag la mig. *urk* Tur att det är långledigt snart.
Har skickat ut litet infoblad om basebollstart med lite jippo för dem som är intresserade att komma och kolla. Jag kommer att åka dit och troligtvis Abbe med make också.
Och nu dags för lunch. Ha en trevlig Valborg och helg alla mina vänner om jag inte hinner in här något mer under dagen.
Jaha. Färdigstädad, färdigduschad, helt färdig och kramp i benhelvetet. Nu då? Ska jag behöva jobba lite också... Hmm. Tar det ikväll.
So long flickor!