• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Addiz

Till alla bullbakande fruar här ute: kom på när ni pratade om kläder i förra veckan att jag hade ett tips också: www.lilladu.se/. LIgger i Mölndal och har mest barnkläder men lite bullbakningskläder också =)

I övrigt pissigt på jobbet, men... äsch, ska försöka författa ihop ett mail till er (man vet ju aldrig vem som läser här)

• Addiz

Hörni, var det någr aav er som använde weddingannouncer.com? Eller kan tipsa om en annan sida där man lätt kan göra en egen bröllopshemsida?

• Addiz

Ab: vi rensade källaren igår, så skönt att känna att man har lite plats därnere nu. En massa som ska säljas på lördag =) Fast mest småprylar såsom smycken, och böcker...

• Addiz

He he, inser att mitt inlägg med "därnere" kan tolkas lite roligt... *fnissar*

• Nibla

Hej på er,
    Jag har en massa skit som ska bort, men om det är nåt försäljningsvärde i det är en annan femma!

*kom å köööp, kom å köööp*

• Ab fab

hej Addiz
    pissigt när det inte funkar på jobbet. Även om jag vill att du skall vara här med oss så önskar jag att det blir nya äventyr till hösten. Commando weddingcraschers måste ju åka på turné .-)

• Addiz

Och här skriver jag för tomma öron (ögon?)

• Ab fab

Vi har massor av lampor med oss, pryttlar, bartillbehör,

Nibla o Addiz- mejlar runt till era vänner i veckan att vi är på loppisen. Sånt är bra för dem att veta

• Addiz

Ab: tack =)
    De är bara så veliga här, inga tydliga direktiv och om man försöker lämpa ifrån sig nåt som inte är ens ansvarsområde så får man tillbaka det i knät: "det var du som upptäckte att det inte fungerar, så du får lösa det" Sen att alla andra får en fördel av att man löser nåt som borde lösts för länge sen...äsch... Blä

• Nides

Hallo mina damer?

Tycker inte alls att det är kul o var tebax till jobbet. Behöver lite mer ledighet.

Till bullmammorna: www.mypram.com/ min vän beställde sin vagn härifrån. Och är nöjd.
    Addiz; jag hade en weddingannouncer, Tezz också. Fast jag har iten orkat uppdatera den.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....