• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nibla

"Vett & Etikett för MC-knuttar" - Min nya affärsidé. *fniss*

• Ab fab

ja det tror jag baske mig hade varit en framgångsidé.

har du gjort något annat kul ... ja anant än att skälla o visa fingret åt bilister?

• Nibla

Jag har inte gjort nåt speciellt faktiskt, bara skrotat hemma vilket varit väldigt skönt.

Har planerat lite blommor, grillat, gjort färdigt de sista detaljerna i köket.

Idag ska jag på 1-års-picknick vid Näckrosdammen. Kompisens son fyllde 1 förra veckan. Han ska få en Briotax. (Min nya favoritpresent)
    Min pappa fyller år nästa vecka, tror ni han också vill ha en sån? *fniss*

• Ab fab

Jag tror definitivt gamle far vill ha en briotax... eller ännu hellre en cognacs St bernhard

• FruTez

Nibla: Tack för tipsen, men det var chaffisen som inte kunde någon annat tyskt ord än strasse! Jag försökte med både Autobahn gerade aus och grose brücke (för att beskriva angeredsbron), men han fattade nada! Helt otroligt, jag skulle aldrig våga åka utomlands utan att kunna åtminstonde engelska!

• FruTez

Ab: Förresten, vilka fina lokaler du jobbar på!

• Ab fab

CARMA- grattis på namnsdagen!

Tezz- var du här igår? Hur gick det? Du skulle ju hälsat på mig. Jo det är helt ok lokaler. Jag har har grym utsikt över älven

• Linum

Tezz: Så olyckan vid Älvsborgsbron igår var alltså ditt fel.. Jaja...kunde man ju tänka sig *fnissar*

Ännu en dag i ischiasens paradis. F*n vad trött jag är på det här nu! Om man ändå kunda ta sig en promenad...

Nibla: Briotaxar är underskattade presenter.Briotåg likaså!

• Ab fab

Fasiken Linum att det inte ger sig. Jag erbjuder fortfarande amputation :- Jag hoppas att det snart ger sig

Briotåg är en kanonpresent. det känns så genuint och rejält att ge bort sådana grejer

• Nibla

Tez,
    Du kan alltså inte ryska!?!??!? Dåligt! *fniss*

Min stackars man ringde precis efter att varit på vårdcentralen i förorten. De hade remitterat honom till Kirurgen eftersom han förra veckan trampade på en gren som gick igenom skon upp i trampdynan. Det har runnit var ur såret hela veckan så idag gick han till vårdcentralen så de kunde kolla vad som var felet. De hade inte fått ut alla stickor och skofragment så nu måste han till kirurgen....stackarn!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....