• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Nides

Ab: Japp... jag går ju med mitt företag... men de jag känner ska springa... hahha
    jag få gå runt själv... *snyft*

• FruTez

Oj, hade också glömt bort Vårruset! Vi skulle ju gått!

Internvjun gick bra, jag var supernervös, men lyckades hålla mig lugn, förrutom att jag stakade mig på första frågan "vem är jag?" Satt bara och "ehm, jo, jag... hmm..." Jobbigt, men sen släppte det. Jag fick träffa 3 st. och tänkte först att shit, va jobbigt, med 3 par ögon på mig och allt jag säger och gör, men det gick bra och jag är en erfarenhet rikare! Kändes bra och jag kommer nog inte vara riktigt lika nervös inför nästa intervju.

Jag vet inte om jag ska tacka ja om jag blir erbjuden det eller inte. Det är en hel del grejer som jag måste väga in först. Upptäckte en sak iaf, jag är överkvalificerad för jobbet och det kändes skönt! (bra att boosta mitt ego)

• Ab fab

det är kanonbra att få sådana känslor. Du behöver ju känna att du kan något inte fortsätter att förminska dina egna kunskaper

• FruTez

ab: Det var som att få en bekräftelse på att jag faktiskt är bra och kan mer än vad jag trodde från början! Tror att man blir lite förminskad av dåliga chefer och dumma kollegor... Jaghar ju supermycket erfarenhet och vana juh! Tänk att jag inte fattat det! Känns gott nu i jakten på jobb!

• FruTez

Imorgon ska jag till Kappahl i Allum på VIPkväll! Tydligen är jag en av ders bästa kunder (konstigt, för jag har bara handlat där typ en gång?!? ) Iaf. så har jag fått en VIP-inbjudan och får 30% rabatt på hela kalaset samt erbjudande får andra företag på plats. Det bjuds tydligen även på dricka och nått lätt att äta. Är det någon som vill följa med? Jag har två biljetter kvar?

• FruTez

Mina "vip-vänner" får också 30% rabatt!

• Nides

Tezz: vilken härlig känsla.. Gott!!!

Har du sökt fler jobb nu då??

• Ab fab

tack för erbjudandet men är i Oslo i morgon

• Linum

Tezz: Hade gärna följt med till Allum, men jag lägger alla mina pengar på läkarbesök just nu...

• Linum

Och så håller jag tummarna för dig, tezz. Hoppas att du får jobbet. Om än bara för att ha en bättre språngbräda.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....