Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Abbe: När behöver du ha bilderna? Jag hinner antagligen inte med det idag. Fick precis skiiiitmycket att göra... J*vla skåningar som inte jkan fixa saker själva...
Hrmpfff (så säger alltid Joakim von Anka när han blir irriterad)
Hej tjejer!
Hoppas ni har en bra dag i solen! *vinkar*
Hej hopp
härlig lunch på Hällsnäs affärsklubb. Fantastisk mat, sol och utsikt över sjön. Ville inte åka tillbaka hit alls....
Bilderna nästa vecka kanske om det funkar. Ingen brådska alls. Jobba inte för mycket L
Carma: Har du föresten fått dina fotografier än?
Godkväll
Idag har det varit en lite stressig dag på jobbet. Det var lite saker jag ville bli klar med så jag kan vara ledig imorgon och jag tror inte telefonen har ringt så mycket som idag. Men jag blev klar iaf och kan vara ledig imorgon. Då vankas det tandläkarbesök, ärenden på stan och senare på eftermiddagen ett infomöte hos försäkringskassan.
Tezz: Har ännu inte fått alla kort. Men vi får hålla tillgodo med de jag har. Jag har några studiobilder och jättemånga från festen och utifrån kyrkan.
Har mailat er en liten rolig sak som jag har roat mig med några kvällar. Jättekul!!!
Det är ett första försök på den. Saknar ett foto som jag har skrivit om i mailen.
Ha det bra. Imorgon kanske jag hinner kika in till er en sväng under dagen.
Det är sommar... bara så ni vet.
träningsvärk idag. Body balancepass igår. inriktning på höfter... aja.....aj.... aj.. Stel som en nittioåring
Carma- vilket underbart collage. Ursnyggt. Gillade det verklgien.
idag blir det träning på lunchen o sen hem för att rensa i trädgården. Jag skall förbereda krukorna för tomatplantering, fixa lite plantering av påskliljor.
God morgon töser!
Carma: Det ska bli kul att få se lite bilder från studion och från festen!
Det kom in en förvirrad lastbilschaffis som skulle till Volvo i Tuve. Han kunde inte ett knyst engelska, svenska och det enda han kunde säga på tyska var Strasse (gata)! Iinte lätt att ge honom väginstruktioner, trots att jag hade en karta! Jag tror han måste varit ryss eller nått, för han sa nått som lät som "da" hela tiden. Nått verkar det iaf. som att han fattat för han gick glad ihågen härifrån! hihi! Får väl läsa i GP imorgon, förvirrad chaffis körde ner i älva!
Tez,
Rechts=höger
Links=vänster
Kanske kan vara till hjälp nästa gång du ska guida en vilsen lastbilschaffis.
Måste berätta om igår när jag var på väg hemfrån jobbet. Jag är ju lite hetsig i trafiken och tål inte när folk tränger sig, eller inte använder blinkers. Igår var det tåv motorcyklar som trängde sig förbi så jag fick tvärnita. I vanliga fall brukar jag tuta och kanske visa nån gest (dock inte fingret) men av nån anledning gjorde jag inte det. När motorcyklarna kört förbi såg jag att de hade "Bandidos Göteborg" på skinnvästen bakpå ryggen.... Oooops! Shit, ska verkligen försöka tygla mig. En vacker dag tutar jag på "fel" människa, eller nån jag känner. Hehe!
Jag tror att bandidosarna behöver få lite lektioner i hyfs o fason. Nibla- jag tror du har hittat din nya nisch