Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Tjingeling.
Snyggt spa men lite mindre intressant. Asian Spa i Varberg var bättre. Men solen skiner, vi dricker champagne o har gjort ansiktsbehandlingar. Vi över lever
Carma- vi skall med på lsöndag. Skall vi hämta dig 1045?
Hej svejs
Har varit ute på en liten shoppingrunda idag och inhandlat bla en spjälsäng. Vi passade på när vi såg att den fanns inne i lager. Två par skor till mig och ett par till maken.
Ab: 1045 blir jättebra. Kanon att jag kan åka med er. Jag kan kolla upp om det går någon lämplig buss till er lilla by.
Dags att pyssla lite. Dels har jag köpt lådor att organisera mitt pyssel hemma, dels ska jag göra klart ett kort som ska ges bort imorgon.
Ha en fortsatt bra helg.
Carma- vi kommer o hämtar dig 1045. Du behöver ju inte åka till oss
Hej hej!
Ska snart iväg på dop. Har attack-scrappat två kort, ett till dopet och ett till en nyfödd. De blev ganska bra trots tidsbrist.
Var hos frissan igår, såååååååå skönt att skala av lite hår och fylla i den hemska utväxten.
Hoppas ni alla har en bra helg.
Förresten, Bauti, hur har premiären gått?
Kram Nibla
Godmorgon
Ab: Ok! Vi kan åka bakvägen till planen sedan. Då syns vi imorgon.
Vaknade tidigt i morse. Vattengympa klockan 08 för att chokera kroppen. Hon som ledde det måste vara spa-hotellets motsvarighet till Seinfelds Soup-nazi. Eller så har hon varit militär eller föreståndare på ett kvinnofängelse... Hon gav order som en gammal överste, ingen inspirerande glädje precis.
Frukost var ok men inte mer. Standarthotellfrukost utan några speciella inslag. Jo förresten.. lite senapssill från ABBA.
Nu har vi löst melodikryss och fått aroma-massage. Nu skall vi gå en promenad ner till hamnen för att köpa räkor. Lunch o sen tar vi oss hemmåt igen
Godagens *vink vink*
Nu är Lilla Salongen invigd!!! *pruu prrru pruuuuu, itutan:
Det var allt lite folk som ramlade in hos oss. Hade kunder igår och idag. Jag fick till och med sålt ett smycke som jag hade gjort.
Så om ni skall klippa, slinga, färga, permanenta, göra naglar mm. så vill jag inte veta av att ni smiter till någon annan salong
P är på svensexa så jag har ensam kväll idag, skönt. Skall passa på att slappa ordentligt.
Ha det så länge!!!!
USCH och BLÄÄ jag blir biten av nåt svart litet kryp hela tiden, jag blir galen!!! Satt ute i trädgården i en kvart eller nåt sen hade jag tre bett som kliar nåt så in i skogen!! Detta har hållt på i typ två veckor nu och jag blir galen!! Har sett dom två ggr, och undrar vad sjutton det kan vara? Mina ben (det är där dom är främst) är ingen vacker syn.. och snart har jag tagit slut på en hel tub med kortisonsalva.. *kli kli kli*
Ingen som är expert på trädgårdskryp som gillar människoblod??
Bauti- grattis till öppningen. Jag ser fram emot att bli orgentligt pimpad hos er
Nu skall jag på badeboll.
*screeeeech*
Nu vet jag vad det är som biter mig, det är fågelloppor!!
Vi har ett fågelbo i våran lilla trädgård som är översållat med svarta små fågelloppor. Usch!!
Läste om det på nätet igår och om det ligger kvar larver i boet från året innan så kläcks de när vårsolen kommer fram, och i väntan på att fåglarna ska komma så hoppar de på människor och biter dem och suger blod istället. *blääääääääääääääääääää*
Som tur är så bor de inte på en utan biter/äter bara och hoppar av.. men ändå!! usch!!
Så ni nyblivna husägare, får ni bett som kliar hysteriskt så se er om efter fågelbon... det kan vara dom som är boven i dramat!
Ska dammsuga och byta lakan helt hysteriskt sen.. ett vanligt myggbett är rena fröjden jämfört med det här!!
Ab: Hade 1000000000000 ggr hellre varit på ditt spa