Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
*vinkar åt både Linum och Carma*
Sitter här och läääängtar till klockan blir fem så jag kan gå hem.... blir bara mer och mer förkyld för varje timme! Längtar hem till soffan, en kopp te och en påse dumlecrisp! *yummi* Fast först så måste jag (ja, MÅSTE) åka till Skopunkten och se om jag kan hitta de där skorna som jag hade ögonen på, men som inte fanns i min strl i måndags. Nides hade samma skor på sig på fikan igår och jag blev än mer kär! hihi!
Någon som har tips på roliga webbsidor som jag kan spendera nån timme på? Har tråkigt...
Scrapsidor?
carma: Åh, jättegärna!
En kvart kvar av isolering (det är bara jag och damråttorna kvar, typ) sen är det frihet i lite mer än 24 timmar! trevlig Valborg allesammans!
Hej tjejer!
Hoppas ni haft en trevlig Valborg och 1:a Maj! Själv är jag superförkyld igen, så jag har spenderat ledigheten med att krama kudden i soffan! Det var skönt att få ta det lite lugnt!
Har funderingar kring jobbintervju... va ska man ta med sig för papper??
Kommer nog vara ganska ensam här idag så jag får väl passa på att önska er en trevlig helg också! KRAM!!
Morning Tez!
Kul att det inte bara är jag som jobbar! Tog hälften så lång tid att ta sig till jobbet idag, tänk om det gick så fort varje morgon.....
Jag har haft en lugn ledighet, var på knytkalas i onsdags. Var bara hemma igår och vi städade huset, fick fikagäster på eftermiddagen. På kvällen klämde vi en film "Good Luck, Chuck". En ganska vulgär/snuskig amerikansk komedi, en del goda skratt.
Idag ska jag klippa/slinga håret. ÄNTLIGEN! Tänkte nog stick vid 13-tiden. Det är helt dött här på jobbet...
Ang jobbintervju så har jag aldrig tagit med papper på en. De ska ju ha din CV. Förresten vad är det för jobb du sökt? Om du inte vill säga här kan du maila mig på jobbet.
Kram så länge! (Och hoppas att förkylningen släpper snart!)
Hej Nibla!
Låter gott med lugn helg! Maken och jag såg Good Luck Chuck på bio i USA förra året och gissa vem som satt där lite generad! Moi! Hehe! Jag som är så blyg när det gäller sånt... haha! Tom. maken blev lite generad när Chuck sexade med alla i miljarder olika ställningar! Hahaha! Fast rolig var filmen juh också!
Åh, jag vill också klippa mig, men kan inte bestämma mig hur. Helst av allt (innerst inne) så skulle jag nog vilja permanenta mig igen. Det var 8 år sedan sist och jag trivs så bra i lockigt hår. Det är tyvärr bara så jobbigt när det växer ut. Var ska du gå och klippa dig nånstans?
Ang. Jobb. Så jag behöver inte ha med mig nått? Kanske papper på mina referenser. Kanske kopia på mitt CV och pers. brev? Fast de har de ju redan fått? *funderar vidare*
Ang. va det är för jobb... jag mailar dig istället!
jag ska klippa mig på ett ställe som heter Klipplust som ligger vid Tyska Kyrkan. Har aldrig varit där tidigare, har blivit rekommenderad av en kollega. Min tidigare frisör som gjorde min bruduppsättning bytte salong och är nu på Björn Axén, som tar hutlösa priser så jag "följde" inte med henne dit. Synd, för hon vara bra! Men jag tycker det är åt helvete för mycket pengar med 800 spänn för en klippning och 1950 för sling/klipp!
Du passar så bra i lockigt hår! Jag själv ville permanenta mig när jag gick i femman men mamma la in sitt veto! Det tackar jag henne för idag, hade nog sett ut som en fågelskrämma i permanentat hår.
Har du angett referenser vid ansökan? Om inte, kanske det är bra att ta med dem om de skulle fråga.
Tänkte också ta mig upp till Avenygallerian och kika i mammaklädaffären. MÅSTE ha nåt på dopet imorgon......
Wow! 800 för en klipp!! Shit, förstår varför du inte var trogen din frisör!
Jag har funderat och funderat och funderat igen på att permanenta mig... tyvärr är det ju så dyrt så då blir det att jag inte gör nått med håret...
Har du hittat nån bra doppresent än då? Jag är inne på att göra en sån här scrappad låda: agnetaskort.blogg.se/1203879448_nya_alster.html
Tänkte sedan fylla den med en nallebjörn, kanske en snuttefilt med bebisen namn på och så funderade jag på en sån där MilitärIDbricka. Med namn, vikt, längd och datum ingraverat! Det är tur att jag har ett par månader på mig att göra det... hehe!
Förresten, jag mailade till ditt jobb, hoppas jag inte mailade till fel adress bara! Haha! Jag skrev en del personligt där i!