Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
undrar om jag hinner göra allt som jag vill göra idag.... Usch, blir så stressig när jag planerar in för mycket. och det är ofta jag gör det. KALENDER behöver jag och lite ordning o reda
va hungrig jag blir nu... nåt jag inte kan leva utan är: CHIPS!! Denna gudagåvan till MIG!!
Nu drar jag..
Syns sen
KRAMIS
nu sticker jag! Ses senare! Kram på er!
*vinkar*
T minus 45 minutes 'til liftoff!
På tal om något helt annat...
Min jobbdator låter som ett flygplan när man startar den..
"Ready for takeoff" hör jag varje gång *fnissar*
Vi syns snart!
Ps: Jag har rakat benen så att jag bara är lat...
Tack för en trevlig fika. Som vanligt försvinner det usla humöret tillsammans med er! O för övrigt tycker jag inte alls om att Addiz skall flytta tll Åre...
Doppresenttips
www.isa.nu/shop/
Jag tycker inte heller att Addiz ska flytta *muttrar lite* Fast flyttar du så våldgästar vi
Addiz: Det kan hända att just det fiket är stängt på fredag, men det finns andra bra alternativ i så fall. Hör av dig!
Och alla ni andra: Tack för en trevlig fika! Alltid lika kul att se er
Nu ska vi dricka en helt vanlig tisdagscaipirina. Hihihi
Goder afton!
Hoppas ni har haft en trevlig fikaafton. Jag hade trevligt i badet förutom att det var kallt i vattnet trots ett intensivt gympande. Dessutom ropade en tjej genom hela duschrummet "oj vilken vecka är du i egentligen, med den jättemagen??!!?" Det visade sig att hon gått 7 veckor längre än mig men hade mindre mage... jaja är det tredje så är det! *ler stolt*
Idag känns det lite som om sommarlovet börjar, jobbar min sista dag på det jobb jag är nu och sen på måndag är jag heltid i den där andra lilla gulliga staden ni vet. Så passa er ni som bor i lilla byn halvvägs mittemellan (ja ni fattar hopppas jag ) jag åker förbi varje vardag!!!
Fast kommer jag på oväntat besök vill jag inte ha Gevalia.. hihi
Har inte alls lust att gå o lägga mig. Lilleman är bättre idag men hade ändå lite hög temp, 37,6. Vet inte om det är "feber" på en sån liten eller inte?? Dagis eller inte??
Ja får se imorgon. Kan ju inte vara hemma sista dan, pappa N får vara hemma i så fall!
Hoppas ni har en bra kväll så hörs vi snart!
Vad säger ni, ska Addiz flytta till Åre?? Är det klart och bestämt??? Hoppas ni har många extrasängar....
BT wedding team kommer på besök.. inklusive tre bebisar *ser framför mig....*
På tal om det där med jobb som det skrevs om lite tidigare i sidorna här, jag ville hemskt gärna ha en fast tjänst innan jag ska iväg på mammaledigheten för at ha nåt att komma tillbaka till.. men nu har jag slutat att tänka så. Visst vore det skönt att veta, men nu försöker jag tänka att jaja det löser sig. För det gör det alltid på nåt sätt! Har ju kvar min undersköterske-tjänst i ena stadsdelen här i gbg men ibland tänker jag att det hade kanske t o m varit bättre att vara helt "fri" för att kunna hoppa på vad som helst i min bransch.