Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Linum: Jag äter inte lunch nu, så jag är här! *vinkar* Jag får snällt vänta tills alla andra ätit innan jag kan gå! *sitter snällt på kontorsstolen*
Ska bli mysigt med fika idag, behöver en liten powerboost! Det brukar ju vara värsta vitamininjektionen att träffa er damer!
nu har jag ätit. ingen höjdare.
ang info om företaget. har ingen broshyr, jobbar ju inte på samma bolag men kolla in www.XXXXX.se
ab: Oj, jobbar du inte på samma bolag? Det visste inte jag...
Nej du skall till Sverigebolaget alt Norden. jag sitter på koncernledningsnivå.
Linum: ska bli!!! Hur mycket brukar de ligga på?
Nej ingen träningsvärk idag.. hi hi.. och o ja, ramlade så många ggr. Jag är ju så du i huvudet oxå, hade kjol på mig igår men korta tajts under... det var kallt och det var inte så himla kul och glida på knän. Men annars skit kul. M sa att hans knän skulle svullna!
Apropå mascara, fick jag ju tipset på att jag också ska köra på brun mascara? eftersom jag är ganska ljus i hyn så kan jag ta jätte mycket mascara då utan att jag ser översminkad ut. Kul va?
Nides: Man ska egentligen alltid ha brun mascara oavsett hudtyp tycker jag... Svart ser oftast ganska onaturligt ut. Men det beror ju självklart på vad man tycker själv!
Det fulaste jag vet är när ljusa tjejer makear sig med alldeles för mycket svart mascara som ligger i klumpar! Hur kan det ens vara bekvämt? Det måste ju kännas som att ha en snigel på ögat
Tror att den brukar kosta 159 kr.
Abbe: Sluta skryta... *garvar*
skryta? tyskar som chefer o mindre betalt... knappast
hmmm.. glass lät inte alls dumt. Undra om jag kan lura min kollega till att köpa lite till fikan ;-=
Då äter jag väl glas jag med... Italiensk kaffeglass i frysen. *mumsar*