Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Nån som har varit i LA och har några bra tips? en kompis till mig ska åka dit två första veckorna i juli.
2 brandbilar och 2 ambulanser i lugna Kallebäck... Dagens stora händelse.
Jaha.
Nähä.
Dött var det här.
Snart kommer min käre make med sushi! Mmmmm.
Syns imorgon!
Godkväll
Kikar in lite snabbt innan det är dags att gå och lägga sig. Tänkte att det skulle bli i hyfsad tid för en gång skull.
Helgen har varit bra. Var nere i Halmstad på scrapträff och sov över hos en kompis. Alltid kul att pyssla.
Idag var det besök hos barnmorskan som mätte magen för första gången. Jag låg mellan medel och övre kurvan. Bebisen sparkar på ordentligt emellanåt. Ikväll körde vi ett race och städade här hemma vilket var välbehövligt. Känns skönt!!
Har skickat mail angående bröllopsvisardag, men jag får det till att den 25 maj är den bästa dagen.
Ab: Jag ska gå på basebollen och har skickat dig ett mail om det.
Dags att sluta, maken väntar på att få låna min dator.
Ha det bra
God morgon
Nibla- jag läser din blogg men kan inte svara i den. Hoppas du mår bättre. Jag kan ju bara säga det jag ser... du är en ovanligt vacker gravid kvinna. Söt och strålande. Skit i HM o njut av livet! PUSS
Hej
Sorry att jag inte svarat på mailet Carma. Men jag skall nog lyckas komma om inte kursen redan börjat och det är just då.
Lite mycket i huvudet nu. Känns som om jag bara virrar runt utan att uträtta något.
Det är bara 3 DAGAR KVAR!!!!!!!!!
Hej hjärtat. jag hoppas du kan smita iväg på en söndagsfika med oss. Ta det lugnt o stressa inte för mycket. Mår du bra?
Godmorgon
Nibla: Läste också din blogg. Lindex har en del mammakläder. Kankske inte så roliga, men iaf något. Sedan finns det en butik uppe på Avenyn i galleriet mittemot Konsum. Kommer inte ihåg vad den heter, men är en "mamma"butik. Lite dyra kanske, men lite snyggare kläder att välja. Vilken fin present du fick av din svärmor förresten.
Jag har inte kännt efter. Men det känns skrämmande att öppna. Så många tankar. Men jag försöker se det possetiva.
Lite svårt att backa ut nu, Kungsbacka Posten har en stor annons idag och på lördag som vi har satt in.
+ alla flygblad vi har delat ut.