Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Trevlig helg tjejer!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Går in lite snabbt för att önska trevlig helg.
Hade möte inne i stan kl 13. Trodde det skulle hålla på till 15.30 MINST, men det var slut redan innan 14, så jag sket i att åka tillbaka till jobbet. Skönt..... Fick för mig att åka in till Nordstan men vände när jag insåg att det är 1. lönehelg, 2. fredag vilket betyder att fredagstrafiken ur stan är horribel. Så jag åkte hem till svärmor en stund och fikade.
Om en timma ska vi åka till torpet. Ska bli såååååå skönt. Katterna får ingen mat innan dess för att inte riskera att de spyr upp den under bilfärden på 1 h o 45 minuter. Leffe är helt tokig, det matvraket. Han åmar sig, nafsar mig i benen och jamar......Det finns torrfoder, ditt åpna skrälle!!
Imorgon bär det av till Skövde för att träffa bror, brorson och svägerska. Vi ska vara barnvakt ett par timmar. Kul!
En fråga: Är det någon som läser MIN blogg? (Som jag iofs inte skriver i så värstans ofta?)
Kram på er!
PS: Jag är förresten med på fika på tisdag!
Godkväll. Hade en riktigt lång dag på jobbet idag. Det är kul och jag trivs jättebra. Har en kanontrevlig och skojjig kollega och vi samarbetar hur bra som helst. Känns bara trist att jag inte får/kan vara kvar.
Jag brukar gå in på Tezz blogg och därifrån klicka mig igenom alla hennes länkar =)
Jossan: Är ofta inne på din av nyfikenhet för bebisnyheter.. inte att den ska ha kommit än men om det är nån rolig gravid-rapport
Carma: Det är enkelt att göra en blogg, och kul för släkten som bor långt bort att kika på bebisbilder. Just den anledningen till att vi har våran blogg.
Ska svara på mail om träffar, kan inte komma på fikat på tisdag bara.
Kom på att vi ju pratade om lerinpacknings-spa för ett tag sen men väntade på att Nibla och Addiz skulle komma hem. Skickar nytt mail om det snart igen! Kanske inte finns tid innan sommaren? Vi får se!
Hej!
Har nu fott en helt ny dator av min privata datorsyport. Han bytte ut hela skiten i datorn så nu har man änna graderat upp sig.
Hoppas ni har en god lördagkväll!
God afton. Lördagkvällen är väl sådär. Lilleman vaknade med 38,3 i feber i morse och sen blev det bara högre och högre. Gav han alvedon när tempen visade 39,9 men den har bara sjunkit till 39,7! Trots att det är ett bra tag sen han fick alvedonen. Ligger här och flåsar, ögonen rinner och han är bara allmänt kass... usch, stackarn. När är det slut på denna bacillvirusskräphysteri???
Hej tjejer!
Frujj: Va tråkigt och jobbigt för lilleman att han åkt på en släng till nu. Hoppas att febern gått ner lite till idag åtminstonde. Kul att du trivs bättre på det "nya" jobbet!
Nibla: Jag brukar kika på din blogg, har länkat till den från min egen. Har länkat allas bloggar från min egen så jag brukar klicka mig igenom den listan ett par ggr i veckan! Kul förresten att du kan med på tisdagsfikat!
Fredag och lördag har gått åt till massa shopping. Idag ska vi åka ut till tomten. Tar lite kort och lägger upp på bloggen imorn! Ha en skön söndag tjejer!
God morgon. Ja just godmorgon... har spenderat halva natten på barnakuten *igen*
Febern bara steg o steg trots alvedon och Ipren... när termometern började närma sig 41 grader så ringde jag o frågade vad man gör.. så sa de att det vara bara att åka in.. så sagt o gjort.. Var hemma kl 5 imorse igen med resultatet en halsinfektion så det var inget "värre" som tur var, men läskigt när febern börjar bli SÅ hög!
Gissa om vi är trötta idag....
God morgon
En bra helg till ända. I fredags började det med mingelkalas för födelsedagsfirare. Vi hade köpt perfekt present o hon blev jätteglad. Vi slog rekord med antal människor på 48 kvm. Mycket rosévin och goda fingerfood-grejer.
Lördagen tog jag det lugnt på. Fixade hemma, Köpte blommor till krukan på trappan,, kollade in det lokala motionsloppet. Klockan fyra var det samling inför partyt. Vi träffades hos en som har ett fantastiskt hus. Världens utsikt. Nittio personer kom till partyt. Öl o musik. Spelbord. Så jäkla lyckat. perfekt DJ så det var ett enormt tryck på dansgolvet från halvnio till två.
Igår blev en lugn dag. Rensade i trädgården, fikade med grannen, sov middag... inte dumt alls.
Morsning morsning! Hoppas ni haft en toppenhelg!
Frujj: Stackars lilleman!
Halloj på er
Lugn helg med film och lite god mat. Igår köpte vi lite kryddväxter och annat bös till balkongen. Blev jättefint!
Idag blir det vårdcentralen och sedan kiropraktorn. Nu får snart någon hjälpa mig med min kramp i benet, för jag orkar inte längre... Det gör för j*vla ont!
Ska bli kul att se er imorgon.
Nides: Lycka till på curlingen