Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Känner mig duktig... men lite irriterad. en kollega verkar vilja lägga över en massa jobb på mig.... han skulle tala med chefen... undra om jag får mer att göra... inget roligt område... omvärldsbevakning... återkommer med rapport
Ab: Säg bara till så ställer sig Commander Weddingcrasher i givakt!
Det är såååååååååååå varmt ute... hade det vart igår hade jag tyckt, guuuuuuuuuuud va underbart men idag är jag alldes felklädd. :(
Tezz: var ska vi mötas? Måste bara i till Åhlens o köpa en dagkräm....
Förresten vad använder ni för märke??
Denna hära använder Estée Lauder "Daywear". spf15, luktar gurka och är jättebra.
ja jäklars då hade gubben svimmat om ni hade kommit... hihihi
oj oj oj va fancy!! Jag vill börja använda lite bättre saker. Har använt biothereme förrut men inte varit 100% nöjd. Så jag tänkte åka till åhlens o be de inspirera mig. Tänkte prova clearens eventullet!!
Det är inte särskilt fancy... jag jobbade på Estée Lauder i Sthlm för många år sedan, så det är ren lathet Be och få lite prover på allt möjligt. Det är inte nödvändigtvis den dyraste som är bäst.
Apotekets Vichy-serie är bra också.
Nides: Jag har svarat dig på mailen!
Jag använder denna serien: www.thebodyshop.se/se/vartsortiment/ansikte/vitamineforallahudtyper/
Bioline blåbärslotion. dyr o trevlig
Nej nu ska jag kleta på lite mascara så jag inte se så död ut... och sen ska jag bege till stan.
Ha en underbar helg!!
Puss på ER
Tezz: hör av dig om du hinner med den tidigare bussen.
Hej hej