Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
fasiken Linum- har du kramp fortfarande. Hur var det med M.s mamma?
M:s mamma mås efter omständigheterna rätt bra. Det har satt sig på höger sida, men hon kan gå med rullator, skriva, lyfta höger arm och höger ben. Allt annat är intakt (tack och lov!) Hellre mista ett ben än att inte kunna förmedla sig med omvärlden... Hon är världens mest envisa människa (ja, det finns faktiskt värre än jag), så hon kommer att öva upp sig på nolltid.
Skönt att höra att det inte var så illa. Skall ni åka ner i helgen till Helsingborg?
Carma- hur är det med dig. Skall du på Baseboll på söndag? Jag o R tänkte gå
Nibla - kul att höra av dig. Hoppas ni hade en skön helg i torpet. Det lät underbart
Ska Nides på curling??!? *förvirrad*
Linum: Har dom inte fått bukt med krampen än? Ojojoj... din stackare! *klappar på huvet*
Vi åker till Skåne på torsdag morgon. På onsdag kommer min moster från Danmark hit en sväng. Hon har bestämt sig för att hälsa på i Sverige för första gången sedan 1994 (om man räknar bort bröllopet i höstas). Trevligt!
Va kul. Var det den tanten som rökte? Hon var trevlig
Nu väntar sköna dagar. Party onsdag. Vi dricker ju champagenfrukost med 70-80 kamrater varje valborg. Lunch på stan. Första maj blir lugnt. Spa fredag o lördag. Söndag blir det baseboll, skall göra en amerikansk temadag. Brunch på farellis täntke jag.
Tezz: M och Nides jobbar på samma företag numera. De ska curla i eftermiddag. Lät trevligt tycker jag!
God morgon,
Hoppas att alla mår bra. Frujj va tråkig med lilla sötnosen.
Hoppas att han blir bra snart.
Nibla: jag läser din blogg.
Jag har som sagt alla era bloggar på bloggkoll.com, dessutom länkat till de ifrån min blogg.
Ab: Angående loppisbordet, ska stå på kommersen den 10:e.
Om jag visste tidigare så hade jag inte boka bord där. Men jag har itne fått någon bekräftelse ännu.
Har rensat massor i helgen. Vi har flera lådor med "skräp" som ska säljs.
Linum: tack? Behöver det i massor!!!
Tezz: Japp se bara mig glida på isen.. usch.
Bilder kommer senare.
Tant och tant... iofs är hon 50, men hon ser mycket yngre ut. Hon rökte nog ja, och sjöng under middagen. Röd klänning.
Nides- om det går att ändra sig är du välkommen. Bellevue är sååå mycket fräschare,t revligare o bättre än Kommersen. *nej jag är inte försäljare*
Linum- japp då var det hon. va kul att hon kommer på besök. Vi äter lunch på Bryggeriet. Många människor, mycket sånger. Kom förbi