Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Hej tjejer!
Ab: tack för receptet, blir nog att prova på söndag tror jag.
Tezz: blev lite "retail therapy" istf långpromenad. Hade lite presentkort på H&M, Åhlens och Sorbet, men det blev inget på Sorbet, men en massa på H&M, framförallt en klänning som jag nog kan ha på några bröllop i sommar =)
Milla verkar ha lite ont i en av framtassarna, så hon vill inte gärna gå långpromenad. Vi får se makens diagnos ikväll när han kommer hem.
shopping funkar som terapi det med. Vad är Sorbet för butik? Klänning är bra att ha.
Jag köpte en lila på Masai i när jag var i Stockholm. Den blir bra till sommarens bröllop.
Hoppas Milla bara var lat.. att hon inte har ont
men Addiz... kalender är bra att ha. Vill du ha en reklam-gratis- kalender fr oss?
www.elprisguiden.se/
Där kan du jämföra olika elpriser.
AB: tack, men allt i min värld är elektroniskt :)
Sorbet har prylar, kitsch och så, roliga nescessärer, klockor, tvålar, burkar, sparbössor, prydnadsgrejor, kuldraperier, telefoner, lite smycken etc och 1000 saker till, allt i kitsch (plast, bling-bling, jätterosa etc) Me like, även om samboskap har minskat mina månatliga spending sprees på Sorbet :)
Vad är Masai för nån affär?
Aha, kalendern var till Nides! Nu fattar jag =)
Adiz: Åh, det låter som en supertrevligt sätt att pigga upp sig själv på! *me likie*
Jag har precis som Nides skrivit upp en lång lista med pysselgrejer som jag hoppas hitta ikväll. Jag har suttit och fixat med kort i två dagar nu, vill bara göra mer, mer MER!!! Moahhaao! *oj* Blev qrazy!
Ab: Varför blev du ledsen igår? Blir man det av Yoga?
Nides: Jisses, klart du måste ha en kalender! De senaste Bröllopsvisarfototräffarna har du ju slarvat bort oss i planeringen, så nu förväntar vi oss att du inte gör om det! *bannar med ett finger* Du kan få en gratiskalender från oss på ***** också!
Har ju lite problem med att hitta den perfekta doppresenten till vår Gudson. Har åtminstonde hittat en sak som jag ska göra själv. Hittade en bild på den finaste kartongen som var dekorerad med namn, papper och blommor och verkligen super superfin! Tänkte göra en sådan som de kan lägga bebisens grejer i. Måste bara få tag på en passande kartong som man kan scrappa på! Nån som vet var?
Sedan tänkte jag lägga i några grejer, har ju redan köpt en björn (ifrån Bokenäs) och tänkte lägga i nått mer, men vad?
Åh, denna var väl fin!
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40129968
Tänkte göra försöka göra nått sånt här!
agnetaskort.blogg.se/1203879448_nya_alster.html
Godmorgon (eller kanske god förmiddag)
Har heller iiiiiinngennn lust att jobba idag. Är i princip själv här och har jättetråkigt.
Nides: Klart du måste skaffa dig en almanacka så du kan planera in våra träffar.
Ab: Har också blivit lite nedstämd av yoga. Men inte så det känns jobbigt. Brukar tänka att om jag vet att jag inte är ledsen över något så är det bara en känsla som försvinner. Man brukar må ganska bra efteråt.
Addiz: Shoppingterapi gillar jag också. Den är suverän.
Tezz: Den lådan var fin. Om du vill scrappa något har jag som förslag att köpa en liten väska i hårdpapp på Panduro och klä den med fint papper och scrappa den. Finns massor av inspiration om det på Scrappiz.
Ikväll blir det till att packa inför helgen. Imorgon åker jag ner till Halmstad dels för en scrapträff och dels för att det är 20 år sedan *gulp* som vi träffades på en kibbutz i Israel. Så på kvällen blir det lite nostalgiafton. Hur jag ska orka upp och vara i Halmstad vi niotiden undrar jag förståss, men det ordnar sig imorgon.