• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Carma07

Godkväll

Snart sena natten och dags för mig att kika in.

Addiz: Vad skönt med en bra dag efter elände. Vilken underbar man du har som skickar blommor till dig.

Tezz: Som jag nämnt innan så läser jag din blogg så gott som varje dag och tycker det är jättekul att läsa den. Men jag gör precis innan jag ska gå och lägga mig och är jättedålig på att kommentera.

För övrigt så kikar jag in på alla era bloggar och kollar om ni har uppdaterat. Alltid lika kul. Tänkte också lära mig att blogga tills bebisen kommer eftersom halva bebisens släkt bor så långt bort. Kul för dem att kunna hänga med lite granna.

• Linum

Hej Carma!

Hoppas att du och bebisskrutt mår fint! Ser fram emot att träffa er på tisdag (om du nu skulle med).

Kraaam

• Carma07

Frujj: Ang elavtal har vi treårigt fast avtal med vattenfall med någon slags köp-loss-funktion. Det är makens jobb att hålla reda på det och mitt att betala räkningen.

Frujj igen: Här mår magen också bra. Bebisen sparkar och nu börjar jag även känna när den sparkar dagtid. Igårkväll la jag handen och armen på magen när den sparkade och kände hur hela magen rörde på sig.

Nu har vi iaf bestämt att vänta med resa uppåt landet till hösten istället. Nu är det bara några saker kvar att kolla upp så mailar jag snart ut lite förslag på dagar för bröllopsvisardag.

• Carma07

Godkväll Linum!

Blir det resa till Skåne? Tråkiga nyheter idag.

Ang tisdag så kommer jag att bestämma mig den dagen. Känner att det är mycket att fixa med här hemma just nu, men skulle ändå vara kul att träffa er.

• Carma07

Har nu skickat ett svammligt mail till er om bröllopsvisardagen. Det blev lite krångligt, men hoppas ni fattar.

• FruTez

God morgon!

Frujj: Jag brukar läsa din blogg! Eftersom jag lagt in er alla på en lista på min egen blogg så brukar jag gå igenom den när jag ska lägga in nått eget, vilket blir nästan varje dag.

Förövrigt, väldigt kul att faktiskt höra att det är nån som läser det jag bloggar om! De där besöksräkneverken som jag har litar jag inte på.

Addiz: Blev det nån långpromenad igårkväll?

Carma: Jag tycker att ditt mail var väldigt klart och
    tydligt! Du har potensial som listguru!

Det ska bli trevligt med fika på Tisdag! *längtar*

• FruTez

Shit, pommes frites.... har INGEN lust alls att jobba idag!!

• Ab fab

God morgon
    fredag... trevligt.

1. El- vi har precis bytt. jag ville inte ha ett elbolag som använde sig av kolkraft. Vi bytte till Telje (tror jag de hette) vilket inte blev dyrare

2. Fotodag hos Carma. Jag har mejlat när jag kan. 16-17 maj går naturligtvis. Vi grillar en annan en dag.

3. Idag är det födelsedagspartydags. En after workmottagning i en mycket liten lägenhetn. Alla kommer. Det skall bli kul. Vi har köpt trädgårdsredskap som är blommiga, fröer o så. Födelsedagsbarnet har en kolonilott. O så blir det ju kortet från i söndags.

4. hade en bra eftermiddag igår. Efter jobbet satte jag mig hamnen. Näsan mot solen o en bra deckare. Sen blev det yoga fast det skulle jag nog hoppat över. Blev oväntat ledsen så det var skönt att åka hem. Veckohandlade o sen kurade jag med R

5. idag skall jag äta lunch med mamsen. Det skall bli mysigt

6. Addiz- hoppas du fick en laddabatterierkväll igår. Skickade ett recept till dig. Hur gått som helst

7. Frujj. Får samma känsla när jag cyklar förbi Aspen på mornarna. Spegelblankt och krispigt. Det gäller att pränta in de där bildern och ta fram dem de gråa och regniga novembermornarna.

• Ab fab

Jag har Tezz, Frujj, bautiblubb och Nides bloggar inlagna på www.blogkoll.se.
    Då får man ett meddelande varje gång ni lägger upp ett nytt inlägg

• Nides

God morgon tjejer?.

Fredag!!! Såååååååååååååå skönt, men jag är ovanligt trött idag. Jag tror att det är för det är snart lingonveckan.

Igår kom jag hem, var så hungrig så det blev ingen matlagning utan gotte taimat. Mums?.
    Efter det så gjorde jag i ordning ett kort till en gammal arbetskamrat som ska flytta till stockholm.
    Efter det blev en kort promenad bort till Sandarna där jag hämtade min packet ifrån H&M. Men jag blev inte så impad av det jag hade beställt så hälften åker tillbaks.
    Idag efter jobbet blir det shopping på Arkivet med Tezz. Det suger i stämpeltarmen. Jag har gjort en lång lista på saker som jag måste inhandla. Ska försöka hålla mig till den bara.
    Imorgon är det Ikea och sen 40 års kalas.
    Och på söndag ska jag på brunch med mamsen.

Apropå bröllopsbildsvisning hos carma har jag inget koll om jag kan. Måste inhabdla en kalender idag. Klarar inte mig med outlooks calendern bara. Ännu en sak jag måste köpa idag.

Och jag har allas blogg på bloggkoll, även länkat till er alla som har blogg på min blogg. Hi hi

Och ännu en kompis har förlovat sig. Han gick ner på knä när de var i köpenhamn för att fira deras 6 månaders dag. Så mysigt. Ska träffa henne nästa vecka föratt börja planera. Spännande. Jippi!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....