Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Diskbråck brukar faktiskt gå över av sig självt, men det beror ju på hur det sitter.
Egentlogen bekräftade han ju bara vad jag redan misstänkte. Nu är det bara att vila och vänta och se. Jag ska dit imorgon igen.
Hittade en bra infodsida om just diskbråck för alla som undrar!
www.vardguiden.se/Article.asp
USch och fy, Linum, men skönt att veta vad det är iaf!
hur länge är du sjukskriven?
För tillfället är jag bara sjukskriven till på fredag, men jag måste vara borta längre än så. Får åka till vårdcentralen imorrn och be om längre sjukskrivning...
Jag kan jobba lite hemifrån i alla fall. Min chef är helt desperat just nu... Kul att veta att man behövs!
Så tråkigt att vara hemma så länge men det klart att du inte kan jobba. men kanske skönt att göra lite hemmifrån så du inte blir uttråkad. Blir det Helsingborg över Valborg?
Godmorgon
Idag har jag tagit ledigt och stannar hemma och donar och vilar. Det var mycket förra helgen och nu till helgen ska jag ner till Halmstad. Känner att jag blir så trött och med allt trädgårdsarbete också. Men det blir fint.
Ang fika - bestäm dag ni så ser jag om jag kan. Beror lite på vädret och vad vi har att göra i trädgården. Skönt att få komma i ordning.
Linum: Tråkigt med ryggen, men skönt att få avart på vitt vad det är. Känner du dig något bättre i ryggen nu?
Addiz: Hoppas du får en bättre dag idag. *kramar om* Glass är bra medicin för de flesta "åkommor".
Carma: Gott att vara ledig! Sse till att vila upp dig lite också o inte bara pyssla i trädgårn! Ang. fika, så har jag mailat förslag på dag till alla!
Tez: Jag såg det precis. Men jag bestämmer mig den dagen som det blir huruvida jag åker ner eller inte. Det kommer att bli lite pyssel i trädgården, men bara lätt arbete idag. Det finns massa annat att göra, men vila upp mig är prio nr ett idag.
Jag känner mig faktiskt aningens bättre idag. Sedan får det vara hur psykiskt som helst
Abbe: Vi åker till Hbg över valborg. Då har jag tänkt vara såpass bra att jag kan promenera i alla fall!