Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
fika nsäta vecka- kan efter 18. tränar till 1805. om det funkar vore det bra om vi var nära lilla bommen/brunnsparken eller så
ang grill hemma hos mig- tänkte inte visa minsta lilla bröllopsfoto. bara umgås. Men kollar med Carina om det krockar
Ab: Efter 18:00 blir jättebra! Va finns det för ställen nära brunnsparken? Kommer bara på Fröken Olssons!
Åh, allt grillprat, jag längtar till sommaren!
Om man har en halvtimme på sig att städa innan man ska få besök, vad är det bästa att städa undan för att det ska se städat ut?
En sak som jag kom på är att bädda sängen, men vad mer?
plocka ordning o städa på toan
diska undan
Toan ja! Lite ajax så det doftar gott! hihi! Tända ett ljus kanske!
En kompis ringde och vi ska träffas ikväll, men eftesrom jag varit hemma sjuk så har jag inte städat på evigheter och maken har ju jouren och jobbar ju bara... hehe!
Fast jag får tänka såhär, hon kommer ju inte hem för att kolla hur jag bor utan för att träffa mig!
Jag fikar gärna på tisdag!
Grillar och myser också för den delen.
Nu har jag varit hos min gulliga sjukgymnast och ska precis sätta mig på bussen in till stan och träffa en kiropraktor. Är rätt trött på det här nu...
Tezz:
Dammsug (oavsett om det ligger grejer framme så ser det fräschare ut på golven).
Toan
Disken.
Det hinner man gott och väl på 30 minuter. Vädra gärna också.
Linum: Hoppas att alla behandlingar hjälper iaf!
Jag som tänkte bjuda på räkmackor ikväll när min kompis kommer. Då visar det sig att hon äter enligt GI just nu och då ska man helst inte äta bröd. Finns det nått bröd som är "mindre farligt?" Nån som vet? Jag vet att det var några av er här som åt GI förrut.
Strunta i brödet o lägg räkorna på avacado istället