Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Ja må hon leeeva!
Ja må hon leeeva!
Ja må hon leeeva uti hundrade åååår!
Hurra, hurra, hurra!!! Grattis Addiz!
Idag är jag tebax på jobbet. Alltid jobbigt att komma tillbaka efter att man varit borta, speciellt om det inte är planerat som när man blir sjuk. Ingenting ligger där de ska, nån har gått igenom mina privata saker (läs kopior på cv och pers.brev som legat undangömda, men nu låg på andra ställen) datorn funkar inte som den ska, kommer inte åt Outlooken, folk jagar mig som galningar, några telefoner som inte funkar, felanmälningar, får inte ihop kassan, är fortf. lite förkyld och darrig och pricken över i:et.... *trumvirvel* Jag får en störtflod av mens som blöder igenom jeansen!!!!!
Hahahaha! Jag har ett val, att skratta eller gråta och idag är jag inte på humör för att gråta, så jag får väl helt enkelt skratta!
Hohohihihihahahhihohohahha!
Nides: Vill du fortf. åka med på söndag?
Stackars Tezz. Tur att det bara är en dag att jobba. O sen är det helg!
Lina- dum bank. Hitta annan bank!
Tezz: Jag fnissar och tycker väldigt synd om dig Dumma dumma...
Abbe: Jag tror att vi skiter i allt. Vi ska nog börja spara pengar istället och titta om ett år eller så. Det går ju absolut ingen nöd på oss nu!
jag tycker definitivt skall kolla på hus i våra trakter... då blir vi ju många i vår kommun.. 4 av fikasugna Ni har ju en söt lägenhet. Hus kan vara bra när man bakar bullar kanske.
Det var vår tanke. Men å andra sidan kan man bo här med ett barn också. Vi får väl se.
Jag undrar mest hur alla andra har råd att köpa lgh/villa. Har alla sparat 200 000 kr? Märkligt... Många tar ju jättelån och bara hoppas på att räntorna inte sticker för mycket. Vi vill ju leva också!
Jag är inte bitter - har bara ont i benet.
Lerum/Floda hade jag gärna bott i, men ett hus för 3 500 000 är nog inte att tänka på ens i framtiden.
vänta två år så kan ni köpa vårt hus....
jag tror att Lerum ligger rätt ok i priser. Få hus över 3.5 men en hel del runt 2. tror jag. lovar att hålla ögonen öppna
Hur mår du förresten? Skall vi dricka champagne så vi hamnar i apstadiet?
Ab: Jag ska jobba imorgon också, så det blir en väldigt kort helg för mig!
Det är öppet hus imorgon här på jobbet. Jag ska hålla i tipspromenaden och kassan. Fick just reda på va det är för tipspromenadspriser och det är ju superbra priser juh! 1:a och 2:a pris för de vuxna är nya däck till personbilen och 1:a pris till barnen är en I-pod! Jag vill ju också vara med! Sedan bjuds det på bullar, korv med bröd och annat smarrigt!
Linum: Hoppas att det går åt rätt håll med ryggen!
Idag är jag faktiskt såpass bra att jag kan ta mig mellan soffan och toan utan att skrika högt. Stoooort framsteg!
Skulle gärna vilja bo i Mölnlycke faktiskt.