Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Hihi, då blir ni grannar med Knipered
M har nog lite svårt att åka moppe ut till Volvo PV... Han har ju fått nytt jobb, så det blir väl till att fixa en bil till sedan. Han blir så åksjuk när han åker buss. Undrar om jag smittar?..
Då får du ta den till Borås
hihi... Det tar 2 timmar (enkel väg) från Kallebäck, så då tar det nog inte kortare tid från Lindome...
Hej alla!
Jag kommer på söndag, efter 14. Ev tar jag med mig en vän men jag låter er veta. Vad ska jag ta med? (i matväg alltså)
Linum: vad roligt det låter med hus! Ska se om jag har tid att gå in och kika på det på Hemnet
bauti: andas in, andas ut, andas in, andas ut ;)
Tezz: grattis till intervjun! Halva inne He he
Godkväll
Ikväll har vi trädgårdsledig dag. Är såååå trött. Ska gå och duscha och snart lägga mig.
Linum: Kul med huset. Tycker de har gjort iordning huset jättefint. Alltid bra lånelöfte oavsett det blir hus eller lägenhet så man vet sin gräns.
Tills på söndag tänkte jag fixa en matpaj, men Nides eller Ab (var det va? ) får gärna ta med något också. Vi kan bli upp till åtta personer. Vi brukar ha med fika och lite godis ev frukt också. Och dricka för den som vill. Vatten, kaffe och te finns. Bestäm själva vad ni vill ta med. Jag kommer att vara där från 10-tiden, men man kan dyka upp när man vill och hålla på så länge man orkar. Oftast tar vi en fika på förmiddagen, käkar lunch något senare och en till fika på eftermiddagen. På eftermiddagen åker lite godis fram på pysselbordet så man orkar.
Godmorgon!!!!
Det är riktigt skönt att vakna på morgonen och det är sol ute.
Det känns att det är på väg åt rätt håll
God morgon snyggingar.
Shoppade lite på hemvägen igår. Lite papper till på söndag, en vårkjol, grejer till en present till lördagens kalas.
Sen var det hemmåt. Rensade lite i trädgården. Lagade bolognese för ett halvt kompani för att frysa ner.
O så tittade jag på min favorit trash-TV- Rent hus. Det måste vara fel på mig som gillar att gotta mig åt andras smutsiga hus.
Ang söndag. Skall jag ta med fruktsallad kanske? Kan det vara något?
Godmorrn
Har stapplatfram och tilbaka till sjukgymnasten (300 m bort). Nu har jag mer kramp än jag haft innan... Hon var i alla fall väldigt trevlig!
Idag ska vi till banken och kolla lånmöjligheter.
Lycka till Linum med lånet. O hoppas att det blir bättre efter behandlingen