Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Tez: jag tar med dräkterna imorgon!
Funderar på vad jag ska ta med mig till imorgon, men allt verkar vara fulltecknat. Lite nötter som tilltugg kanske? Fast det är ju dumt med flötiga fingrar =) Jag får väl hitta på nåt.
Ses imorgon!
Hej tjejer!
Jag mår lite dåligt idag (grymme-huvudvärk och lite rasp i halsen) så jag kommer inte träna, men jag kommer gärna och pysslar ändå (ska bara sörpla i mig några huvudvärkstabletter och lite te ;)
Jag och min väninna tar med oss dryck till idag, lite Fanta och mineralvatten och så. Hon ska dock fortfarande gå på dansen, så jag hämtar henne vid 14 och så kommer vi efter det.
Ska bli så kul att ses! =)
god morgon!
Tack för pysselfikan igår. Mycket trevligt, som vanligt!
God morgon
tack för igår. himla trevligt. O så impad av er andra. Vilka inspirationskällor ni är.
Godmorgon,
Tack för igår allihopa. Carma: tack för allt. Gratängen var så mumsig. Och Tack för all inspration allihopa, tack för att jag fick snylta på Era ideer, stämplar och papper....
Och Tezz: Extra tack för skjutsen!!!
Idag tog det 40 min. för mig för att ta mig över bron.
Tack för igår alla! =)
Nides: när åker du på morgonen? Jag åkte extra tidigt idag, och det gick smidigt! Är lite mer orolig för eftermiddagarna. Har lyckats sluta vid 15-15.30 varje dag, och det går bra, men snart kan jag nog inte hålla det...
Addiz: hela förra veckan gick det jätte bra att åka sent och komma hem sent. asså jag var på jobbet halv 9 och åkte hem vid halv sex. Då var det knappt nån trafik. Men idag var det värre. Jag var vid kung sten vid 07:50 och då kom bussen som skulle gå vid 07:39 inte där. Sen när den väl kom tog det ca 10 min för köra nerför backen. hahhaha sen kan du ju tänka ut resten.
Imorn ska jag åka tidigt.
Ok, värst va det va tyst här...
hej vännen. Nu skall jag snart gå hem. Eller inte hem- jag skall till frisören. Klippa mig o bleka slingor. Serverkligen fram emot det
Ab: Ha det så skoj hos frissan!
Sitter själv och har ont i axlar och huve, men vägrar att ta en tablett! hihih!