• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Bauti

Hej

Ville bara kika in och säga hej. Ingen fart på er idag här.

Linum, hur blir det med huset????
    Om ni väljer att flytta till anrika Mölndalskommun så hälsar jag er hjärtligt välkomna *sagt med Carl Jan ton*

• Addiz

Hej tjejer!
    Vad hände med Vårruset i år?!?

• Nibla

God kväll!

Kan inte sova.....N är i Sthlm på jobb så jag är alldeles ensam. Usch, slumrade till förut och vaknade av att jag drömde en mardröm om att han Anders Eklund klättrat in genom ett fönster i källaren och att han stod i sovrummet och tittade på mig. Fyyy.....
    Fast iofs, våra fönster i källaren är ganska små och han Anders verkade vara en rejäl bit....Plus att han sitter häktad då!

Var hos barnmorskan idag, allt såg bra ut!

Imorgon är det freeeedag och vi ska ha middagsgäster på kvällen.

Kram på er!

• Carma07

Godmorgon

Vilket underbart väder idag. Synd bara att man måste jobba. Hade hellre varit hemma och hjälp maken i trädgården.

HIP HIPP HURRA DET ÄR ADDIZ DAG IDAG!!!!!
    Grattis Addiz - hoppas du får en bra dag.
    (Bra med fb som håller reda på födelsedagarna)

Linum: Hoppas allt gick bra hos banken. Nyfiken om det blir titt på huset eller inte. Är det något bättre med ryggen idag?

Nibla: Usch för att vara ensam hemma och ha mardrömmar. Man kan bli så nojjig, speciellt i ett hus med massa vrår, skuggor och ljud.

Ha en bra dag om jag inte hinner kika in här mer.

• Linum

Grattis Addiz!
    *kastar tillbaka konfettin jag fick på mig i tisdags*

SEB var inte villiga att låna ut till hela beloppet. Vi har ju inget sparkapital, så det skiter sig. Ska givetvis kolla med andra banker också.

• Bauti

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrratis!!!
    Addiz *blåser som en liten blå i min party prumpet*

• Bauti

Linum
    Kan du inte hänvisa till hur ni sparade inför bröllopet

• Ab fab

Lilla addiz lilla addiz
    gratulerar vi
    önskar henne lycka önskar henne lycka
    må hon alltid må hon allitd glad o skojig bli

tutilitut... säger Ab o sjunger familjens födelsedagssång (en av de fyra...)

Fasiken vilken bra dag! Började dagen med bad o frukost på Hagabadet. Det borde man alltid göra för jäklar vilken energi jag har.

Tränade grymt igår. Gjorde en benövning som var hemsk. men jäklar va stark jag ver Sen blev det plastburksparty...

Idag väntar vin med mamsen, After work med goda vänner o sen middag på Tranquilo. Tjoho

• Linum

Jag ska kolla med en annan bank istället... Har aldrig gillat SEBG, men M har den banken.

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....