• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Ab fab

hmmm.. du kan få ringa dem åt oss. vi är präktigt irriterade på dem jsut nu

• Linum

*plockar fram mitt rosa samurajsvärd och provsvingar i vardagsrummet*

Vad har de gjort för ont?

• Linum

Ha en trevlig helg, tjejer!

Det tänkte jag ha

• Addiz

hej alla!

Jag och min vän Karine dyker upp på söndag (efter 14 och med myntbälten i högsta hugg). Vad ska vi ta med? vet inte vad som är kvar...

Ser verkligen fram emot att träffa er tjejer, har haft en halvpissig dag på jobbet, men dagen belv mycket bättre när Leif hade köpt pysselsaker till mig i födelsedagspresent =)

TACK för alla gratulationer =)

Tez: jag har också röstat.

Linum: jag rekommenderar Länsförsäkringar bank. De är bra! (Vi har SEB och när vi skule låna så ville SEB inte ens träffa oss, vi var vädligt nära att byta, men mammas personliga bankman på SEB räddade situationen, annars hade vi haft Länsförsäkringar)

Ikväll chokladprovning på Tjolöholm Slott *mums*

Ses på söndag!

• Carma07

Godkväll

Sååå trött idag efter jobbet. När jag kom hem så kollade jag vad fint maken har gjort i garaget idag. Sedan satte jag mig en stund i solen och dåsade innan jag gick in och somnade i soffan. Tror att det blir tidigt i säng.

Addiz: Jag vet inte vad alla tar med sig på söndag. Jag tar med två matpajer för säkerhet skull. Vet inte om någon tar med någon mer. Ab pratade om en fruktsallad, så det är väl resten kvar att välja på.

Linum: Tråkigt med banken. Vi har SEB och det har aldrig varit så för oss. Vi hade heller inget sparkapital så hon räknade ut lånelöftet utifrån det. Första gången vi var där för ett annat hus hade vi inte ens pengar till lagfart och avgifter utan var tvungna isf att även ta lån på det. Grejen är att man får ett mycket lägre lånelöfte så klart. Så har ni inte bråttom är det mycket bättre att spara ihop pengar först för att ha större möjligheter när det är dags. Men tycker ändå att ni ska höra med andra banker. Alla verkar räkna olika.

Nibla: Förstår att du väljer hus och trädgård på söndag. Det är väldigt skönt att komma igång med allt som ska göras. Det blir snart ny pysselträff.

• FruTez

God morgon!

En halvtimme kvar innnan vi öppnar för dagens öppet hus! Om det är nån som har vägarna förbi så är det bara att kika in! Det kommer vara hoppborg, ballonger, provkörning av bilar, godis, fiskdamm, korv me bröd osv osv. Allt gratis!

Nibla: Synd att du inte kommer på söndag, men jag förstår att du vill passa på att fixa i trädgårn nu när det är så fint väder!

Addiz/Carma: Jag tar med mig en mjuk kaka till eftermiddagsfikan och Abbe tar nog med sig frukstsallad. Nides nämde nått att tugga på på förmiddagen!

Linum: Vi har handelsbanken och det har även mamma, pappa, bror, svärföräldrar osv osv! Det funkar bra!

Nides: Du kan väl slå mig en pling på mobben så vi kan bestämma ang. imorgon! Tar du med dig färgen som jag glömt också?

Addiz: Tar du med dig dräkterna imorgon? Så tar jag med mig pengarna! Jag ska nämligen träffa föräldrarna och den första bebisen nästa vecka!

Så dags att kika runt lite om någon behöver min hjälp!

• FruTez

Förresten, tack å min kusins vägar, för att ni röstat!

• FruTez

Shit, det har bara varit öppet en timme och jag är redan uttråkad!!

• Frujj

Hej
    Vilket underbart väder det har varit idag!
    Jag kommer inte heller på pysseldagen imorgon, behöver oxå lägga lite tid på hus o trädgård och sånt där. Får passa på när det är sånt här gött väder!

Hoppas alla har haft en skön dag i solen!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....