• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • FruTez

Ab: Jag kan inte imorgon, ska fika med en kompis. Resten av veckan ser svårt ut för min del.

Tisdag nästa vecka då? (om Frujj kanske kan?

• FruTez

Nides: Jag är inte ledig på fredag nästa vecka. Jobbar mer istället, från 7 till halv 5!

• Bauti

God morgon girls!

Fredagen den 2 maj är det primiär hos oss på Lilla Salongen. Ni är självklart välkomna

Var och vaxade benen igår och lämnade hen hel kennel hos vaxtanten. Skönt att slippa trassla in sig i det längre.

• Ab fab

kanske tisdag nästa vecka kan funka. Gärna så jag hinner med ett tränigspass. det blir ju lite färre än vanligt med lediga dagar. Veckan efter är ännu krångligare- skall till Malmö o Oslo.

kan vi enas om en dag för att komma hem till mig- grillkväll i solen? jag är gräsänka 16-17-18 maj. Kan det vara något?

• FruTez

Hur blir det med BTträfffikabröllopsdag? Är det bestämmt nått? Det är väl Carinas tur. Kommer vi hinna träffas alla innan alla går på semester och alla bebisar kommer?

• Bauti

Lungt Tez *klappar på huvudet*

Jag sitter och flinar så fort jag har skrivit i min nya blogg. Tycker själv nämligen att jag är rätt rolig.

• Bauti

Fika. Ja tack. Men vi får se hur jag ligger i planeringen. Det är inte så långt kvar nu!!!!!!!!

• FruTez

*burrar upp mig som en katt i Bautis knä*

• FruTez

Ska vi säga fika på stan tisdag nästa vecka så får vi se hur många som kan?

FIKA

TISDAG

NÄSTA VECKA

!!!!!!

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....