Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Angående fika:
Ta någonstans som ligger nära Kungsportsplatsen eller Brunnsparken, så går det nog bra. Jag vill inte gå för långt...
Carma: Vila upp "er"...
Va trevligt med lite folk i tråden idag!
hej Carma
Ta det lugnt och njut av solen idag. Läste en underbar rubrik i GP igår ang trädgård. Det trendigaste just nu i trädgårdsväg var en lat trädgård. Efter alla designade varianter var det den slöa o avkopplade trädgården som var trendig. R o jag konstaterade att vi varit trendiga länge....
Lat trädgård...det måste vara det som mina päron haft i 25 år då... *fniss*
Jag chattar på gmailen med min mamma! Visste inte ens att det gick att göra. Tur att hon lär mig nya saker
tjatta med mamsen.. inte illa. Min 86-åriga svärmor kan åtminstone skicka sms med T9
T9 använder inte ens jag... blir bara förbannad på den
Heja framåtsträvande föräldrar!
Ab: Ja, jag läste också det i GP. Fördelen med att ta över en risig trädgård är att hur man än gör så blir det bättre.
Linum: Skönt att det går åt rätt håll iaf. Maken var iväg till läkaren idag med sin rygg. Det blir sjukgymnastik vilket är bra. Rätt träning är nog det bästa för honom just nu.
ja det är inte kul att ta över någon planteringsfaschists trädgård där blommorna står givakt i raka led. Min granne tvärsöver är sådan. Snäll kvinna men totalt fixerad vid sin trädgård. jag lägger ju igen alla rabatter och hon öppnar nya
Hej darlingar!
Idag skall vi till Wella och prata. Hoppas på att få med MASSOR av prover.
Ang fika så hade jag gärna följt med. Frågan är bara om jag har tid. Bestäm ni så om jag dyker upp så gör jag det.
Linum: fy satan för diskbråck. *skickar över en disk med bra grejor på istället*
Själv så sitter jag fortfarande å kliar mig. Det har nu gått 4 månader och jag blir totalt skogstokig. Har äntligen fott remis till hud. Undra om dom kan fixa dettta. Har tänkt på att gå och få akupungtur, värt att försöka.