• Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....
  • Linum

Vad blir det för café på tisdag? Olssons vid Kungsportsplatsen ligger ju bra till eller?

• FruTez

Håller med Linum om att man blir alleles glad och uppåt av att läsa era inlägg! Hihi! Nu har jag lagt upp två bilder på vår tomt i min blogg, är det förresten någon som läser den eller skriver jag för tomma öron?

Ab: Lördag är vi bjudna på 30-årskalas, så skriv upp oss på fredagen. Får se vilken dag de flesta kan!

• FruTez

Linum: Abbe önskade nära nordstan och Brunnsparken och det finns ett ställe Sweet Coffebar som ligger där och har öppet till 21.00. Annars är det väl Fr. Olssons som ligger nära!

• Ab fab

jag gillade Fru T:s förslag om sweet coffeabar. kan det vara något?

skönt att höra att du mår bättre

• Linum

var ligger sweet? bara jag slipper att gå alldeles för långt så ska det nog gå bra. bestäm ni

• FruTez

Linum: Du vet entren till Palace? Som ligger mitt emot affären Shock? Sweet Coffebar ligger granne med den entren. Närmare från Spårvagnen (iaf) kan man nog inte komma! En cool grej med stället är att de har filmtema så du kan beställa tex. mackor som heter t.ex. Scarface!

• FruTez

Alltså ligger caféet i samma hus som Palace! Svårt att förklara ibland!

• Linum

Blir jättebra!

Kan man få en macka med Matthew McConnaghey tror du?
    *slickar mig om munnen*

• Ab fab

såg hans muskler i tidningen.. come to mama

tezz- var beställde vi fotoböckerna?

• FruTez

Linum: Tror inte att den mackan finns, men vi kan lägga upp det som förslag? *yummi*

Abbe: www.ifolor.se Ska du beställa fler?

Svar på tråden Fikasugna GbgFruar träffas igen....