Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Linum/Abbe: Kan vi inte göra en ormgrop alla vi BTtjejer?
Ja varför inte. Mycket har jag testat men inte tjejer... *glömmer bort att tezz är pryd ... fnisss*
Bröthög heter det...
Absolut. Kan jag få ligga underst? Tänkte att det kanske blir som hos kiropraktorn (som för övrigt är skitsnygg...mulatt och allt).
En av mina grannar ringde just och bad mig vattna blommor. De ska åka till Florida i två veckor... "Blä på dig" sa jag då
Ab: Du vet väl va de säger: I de lugnaste vatten.... *fnissar*
Jag tänkte på det där me pryd, jag tror vi har lite olika uppfattningar om själva meningen med det Abbe. Det jag syftade när vi pratade om det i söndags är nog mer att jag är blyg när det gäller allt med snusk... förstår du bättre då vad jag menar?
Tezz: Du är inte pryd. Du är söt. Och lite charmigt blyg!
Hur går det med jobbsökeriet?
Oj nu tittar solen fram?
Ab: tack så mycket för erbjudandet? tänkte jag ska köpa en "ordning & reda" almenacka. Tycker att de är himla snygga. Om jag tycker att den är snygg så kanske den följer med lite oftare.
Hångel, shopping, glass och glada vänner är bästa medicinen mot nedstämdhet.
Linum: usch va tråkigt med M's mamma. Hoppas att hon blir bra snart och du också för den delen. Diskbråk är ju inte så himla roligt att dras med.
Bauti, den 2:a maj kan jag tyvärr inte. Men kanske på lördagen. Du få gärna skicka adress.
Tezz: på Panduro så har de jätte roliga lådor som man kan scrappa på om jag inte minns fel.
jag skrev förra inlägget innan jag sprang på mötet innan 11 alltså.. men jag hade inte tryckt på send...
JAg minns den tiden då jag både pryd och blyg iaf. Jag är varken eller nu.
Oh tezz vilken bra blogg!!!!
Me likie!!!
Linum: *fnissar generat* Skarmigt blyg! *hihi*
(det har inte hänt så mycket på jobbsökarfronten... än)
Nu har jag (pysselgalen själv) beställt 4 st. Magnoliastämplar på nätet! Ihhhhi!! Shit... hehe!