Fikasugna GbgFruar träffas igen....
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Redan dax för en ny tråd... tiden går fort när man har roligt!
Här är den gamla tråden:
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2645280.html
Hej
Sitter här on har nog blivit smittad av Tez, börjar kraxa och hostar upp lungorna på nätterna.
Min dator är på sjukhus. Han har fott en mask eller ett virus .
Så det blir inte mycket till internet för min del nu, inte för att jag har tiden direkt.
Ni vet att ni är välkomna den 2 maj till salongen, vi kommer även ha öppet på lördagen!
Tezz: Den lådan var också fin. Har scrappat en skolåda en gång som jag gav bort och det var riktigt roligt. Om jag kommer ihåg kan jag maila dig lite bilder ikväll. Jag blev riktigt nöjd med den och extra kul att mottagaren har den ståendes framme.
Addiz-sorry menade ju Nides *förvirrad*
Känslor o tankar har en förmåga att rusa runt i yogan. Oftast blir jag glad eller lugn men ibland blir det sorgsenhet istället. Men lite hångel med R hjälper mycket
Shoppingterapi är bra mot nedstämdhet. Jag vill inget hellere än bege mig ut på stan och shoppa järnet just nu. Fast... Ja just det... Jag kan ju inte gå! *suckar*
M får åka ner till sin mamma idag. Jag passar - kan inte sitta i bilen så länge. Vi ska ju ändå ner nästa vecka.
Carma: Åh, du får jättegärna maila bilder! Det ska bli riktigt kul att prova på nått nytt. Jag har ju redan gjort kort till alla som fyller år inom en snart framtid och jag tycker det är svårt att göra kort utan att ha nån speciell att ge kortet till. Nu måste jag igentligen sätta mig ner och planera lite va det är för slags kartong jag vill göra och leta efter saker som passar! Kul!
Skulle du bli trött så gör som jag gjorde på bröllopet, jag gick in på toa och satt där fem minuter i total mörker och sen var jag pigg som en nötkärna! Haha!
Linum: Hur är det med henne? Här är det med dig?
Tezz: Gillade Agnetas blogg. Vilka fina kort! Sådana kan väl du också göra?
M:s mamma har fått en liten stroke. Antagligen pga förkalkning i halspulsådern. Det är inget fel på talet, men arm+ben hänger inte riktigt med. Ironi på högsta nivå eftersom hon fick två höftproteser för två år sedan så att hon skulle kunna gå efter 20 års värk... IRONI! Tror att hon mår ganska bar, men vi får se vad M säger när han kommer hem imorgon.
Jag mår som jag mår. Det blir aningens lite bättre för varje dag i alla fall.
Abbe: Jag tror att jag får börja gå på yoga. Jag vill också hångla med R *fnissar hysteriskt*
hmmm.... Linum... e du inte snäll får du hångla med mig istället
mmmm.. abbe.. *rodnar*
Kul att kolla på scrappade kort, men tycker många påminner om varandra. Finns det ingen hemsida som är inovativ.
Förresten- är det någon av er som vill göra ett kort som Fredrik skall få i studentpresent *betalar i choklad*